חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח פעילות שיווק ברשתות חברתיות

השימוש ברשתות החברתיות גדל והופך לחלק בלתי נפרד מחיינו.

בשנים האחרונות אנו רואים מגמה בה חברות רבות מפנות תקציבי פרסום ממדיות כגון: טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות וכו' לכיוון האינטרנט ורשתות חברתיות.

בד בבד, חברות אלו מעוניינות לבחון החזר השקעה של אפיקי פרסום אלו - הצורך לנתח פעילות רשתות חברתיות הפך לחיוני.

עקב צורך זה אנו רואים ויותר ויותר כלי תוכנה ושרותים שונים המאפשרים ניתוח כמויות מידע גדולות מאוד ממקורות מידע שונים.

הדבר מאפשר לארגונים לנתח מידע מכירתי/כספי ממערכות תפעוליות שונות בארגון ולשלבו עם מידע סטטיסטי בנוגע לפעילויות ברשתות החברתיות השונות (Facebook, twitter, youtube ואחרים)

דוגמא לשימוש: לאחר העלת מסע פרסום, בדיקת השפעתו על הגישה לאתרי החברה, ניתוח הפעילות ברשתות החברתיות - חוות דעת לגבי המוצר וכו', ניתוח כמות קריאות שרות/בקשות/תלונו מכתובת האימייל של החברה ופעילות נציגי השרות ובחינת השפעת מסע הפרסום על המכירות בפועל

שימושים נוספים: העלאת סרטוני פרסום ל-YouTube לקידום מוצר חדש, פתיחת דף בית ב-Facebook לפני השקת קו מוצרים חדש עלמנת לקבל חוות דעת ולהיות בקשר רציף עם הלקוחות ועוד.

באמצעות כלי תוכנה מתקדמים ניתן כיום להתחבר למס' בלתי מוגבל של מקורות מידע, לנתח הפעילות בכל הרמות, לקבל מסקנות ולהגיב בזמן אמת - בין אם שינוי אסטרטגיה שיווקית ובין אם חלוקת משאבים טובה יותר לערוצי הפרסום השונים.

מקבלי ההחלטות בחברה יכולים לנתח את פעילויות השיווק השונות באופן עצמאי ולבצע התאמות בזמן אמת

אתם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים זוארץ - DataMind

מאת: חיים זוארץ - DataMindמחקרי שוק20/09/128801 צפיות
בינה עסקית היא הערך המוסף לכל ארגון המסייע למנהלים ולעובדים בקבלת החלטות במהירות וביעילות. באמצעות BI ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול של ארגון, ליצור דוחות התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות בזמן אמת. יחד עם יתרונות אלו, יישום מערכות בינה עסקית חייב להיות מתוכנן בקפידה אחרת לא יעמוד בציפיות.

מאת: חיים זוארץ - DataMindאינטרנט - כללי19/09/121029 צפיות
הענן הינו יכולת מחשובית הניתנת כשרות חיצוני ללקוחות עלגבי האינטרנט. הענן מאפשר קבלת שרותי מיחשוב שונים (כגון: אימייל ארגוני) החל מארגונים של קטנים של אדם יחיד ועד ארגוני ענק ללא צורך בהשקעה בתשתיות מחשוב ובאנשי מקצוע בתחום.

מאת: חיים זוארץ - DataMindעסקים - כללי19/09/121110 צפיות
השימוש במפות דיגיטליות נכנס כמעט לכל תחום בחיינו, המפה הינה האמצעי היעיל ביותר לתצוגה של נתונים בצורה יעילה וקלה להבנה

מאת: חיים זוארץ - DataMindטכנולוגיות חדשות19/09/121187 צפיות
בינה עסקית היא הערך המוסף לכל ארגון המסייע למנהלים ולעובדים בקבלת החלטות במהירות וביעילות מערכות ה BI מאפשרות זמינות ונגישות למידע הקיים בארגון וממקורות חיצוניים לו , מאפשר להציג אותם באופן היעיל והנוח ביותר. באמצעות BI ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול של ארגון, ליצור דוחות התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152607 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142947 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148591 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132619 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132218 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132210 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica