חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית לינקים במאמרים שיווקים - האם תם תור הזהב

חייבים להודות שעדיין יש באזז בשיווק אינטרנטי אפילו לאחר כול כך הרבה שנים.

בדרך כלל בשיווק אינטרנטי יש חדשות לבקרים איזה שטאנץ חדש ובמהרה כולם משתמשים בו והופכים אותו מייחודי למיושן. למרות זאת הפצת מאמרים ברשת האינטרנט שמרה על הגחלת ועל מעמדה כמדיום מוערך בגלל מספר גורמים ובזכות אולי הגורם החשוב מכולם היכולת לייצר לינקים ייחודים.

כקופירייטר אני כותב הרבה מאוד מאמרים מדי חודש לעשרות לקוחות ועוזר להם לשווק את עצמם ואת החברה או המותג  שלהם. כמו כן אני גם בונה להם לינקים של פופולאריות. למרות כול זאת לאחרונה עלו תהיות ושאלות לגבי האיכות של הלינקים המקושרים לכתבות עצמם.

אני מחזיק בדעה משלי בנושא וכבר אגיע אליה, אבל גם רציתי לבדוק את הנושא עם כמה מקורות אמינים בתעשייה אז שלחתי מספר אימליים למספר חברים: למטה נמצאות התשובות שלהם.

האם לינקים מספריות מאמרים עדיין שווים או שהם איבדו את האימפקט ? בגדול האם הפצת מאמרים מפרספקטיבה של SEO עדיין אפקטיבית ?

"לא משנה אם זה ספריית מאמרים או כול אתר אחר עם תעבורה גבוהה, לינק שמוביל לאתר יעיל הוא לינק טוב אבל מספר מאמרים הכרוכים יחדיו לא מובילים לתוצאה הרצויה. להרבה אתרים דירוג דפים נמוך מאוד ולכן לשים את המאמר שלך שם נדון לכישלון. יש לך את האופציה להיות מוצג באתרים פופולאריים שמנועי החיפוש נותנים להם משקל יתר. אנו כוללים לינקים של טקסטים שמעוגנים ברשימות מה שהופך אותם להרבה יותר שווים ומבוקשים.

אז בו בזמן שכמה לינקים של מאמרים באיכות נמוכה כנראה לא שווים הרבה ולא יביאו את התוצאה הרצויה, לינקים מאתרים שבהם יש תעבורה גבוהה עדיין יתרמו לפופלאריות של האתר שלך".

אתה בטח חושב לעצמך זה ברור שבעלים של אתר שמתעסק בספריות מאמרים יגיד את זה, אבל האמת שהיא צודקת. יש כמות אדירה של אתרי מאמרים זולים ולא איכותיים שצצים כמו פטריות אחרי הגשם ונעלמים כמו השלג דאשתקד. יש מספר רב של אתרים שנשארים אקטיביים לזמן מה ולאט לאט יורדים לטמיון. כשאתה בודק את הפעם האחרונה שהם פרסמו איזה מאמר אתה אולי תמצא שזה היה בשנת תרפ"פו. הפוקוס צריך להיות באתרים עם תוכן איכותי שמתעדכן בצורה טובה.

הפנינו את השאלה הבאה למומחה בניית הלינקים, מיכאל גורדינסקי, האם הפצת מאמרים עדיין אפקטיבית ?

"כן, ספריות מאמרים הן עדיין דרך אפקטיבית לייצר קישורים נכנסים. לינקים שמוטמעים בתוכן שלך יעברו את מבחן הפופולאריות של מנועי החיפוש כול עוד דפי הספריות יהיו עם אינדקס מדויק. שנה את התזה של המאמר שלך בור יציאות שונות והשתמש בלינקים לדפים הפנימיים של האתר שלך וגם כמובן בדף הבית שלך כול הדברים האלו יזרימו לך מבקרים שיתרמו לרווחים של דפי המוצר שלך".

טיפים להפצה אפקטיבית של מאמרים

הבטחתי שאתן את הטיפים הצנועים שלי אז הנה הם: אני מסכים עם שני עמיתי: אי אפשר לשפוט את כול אתרי המאמרים לפי אותו סטריאוטיפ. אתה צריך לבחור את האתר הנכון על מנת להצליח. הנה 5 טיפים שיעזרו לך למקסם את המאמר המקורי שלך.

1. המנע מתוכנת שמפיצות מאמרים בתפוצה מוגזמת כמו article blaster

2. השתמש רק באתרים שמשתמשים בHTML ובחן את הדירוג שלך המאמר שלך לפני ההפצה שלו למנועי החיפוש.

3. בחר אתרים איכותיים – אמנם רוב מדדי הדירוג של דפי האינטרנט לא מדויקים אבל הם עדין יכולים לתת לך רעיון כללי על איכות האתר, מומלץ מאוד לבחור אתרים עם דירוג של 3 כוכבים לפחות.

4. בדוק עדכונים – מתי היה הפעם האחרונה שאתר מסוים עדכן את התוכן ? בדרך כלל תאריך הפרסום של כול מאמר מוצג. עלעל במספר קטגוריות וודא שהאתר מעודכן.

5. מצא לינקים ישירים – להשתמש באתרים עם תעבורה גבוהה זה תמיד רעיון מצוין. אחרי הכול בזמן ש-SEO הוא יתרון נפלא לשיווק מאמרים, מיתוג שלך כמומחה מאמרים ומיתוג האתר שלך הם בהחלט יתרונות. אף אחד לא רוצה לשים את המאמר שלו באיזה אתר בו הוא פשוט יחשב כמאמר מת, לא משומש לדיראון עולם. המטרה היחידה והעיקרית היא לנצל אתרים עם תעבורה גבוהה שמאפשרות לאחרים למצוא ולהדפיס את המאמרים שלך. חפש אתרים עם הרבה לינקים.

בעבר מאמר שיווקי היה דרך מיוחדת להציג את התוכן שלך לכול העולם לפני שהאינטרנט פרץ לתודעה.שהאינטרנט הוסיף את היכולת לבנות לינק פופולארי שיזכה בחשיפה עצומה ויביא סוג אחר של קידום הוא יצר שיטה מאוד אפקטיבית שמייצרת תנועה בלתי פוסקת לאתר שלך, מבדלת אותך כמומחה, מחזקת את המותג שלך ומאפשרת קידום בלתי נגמר של העסק שלך, זו עסקה מצוינת אם אתם שואלים אותי.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13976 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138319 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138493 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128095 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121339 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121190 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121152 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213960 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184636 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172763 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162614 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163442 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153430 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153495 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica