חפש מאמרים:
שלום אורח
19.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין תאונות דרכים – התמחות ספציפית בדיני הנזיקין

מאת: daronetדיני תעבורה13/09/20121550 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למרבה הצער תאונות דרכים מתרחשות מדי יום ומדי שעה, כאשר אין תאונה אשר אינה טומנת בחובה נזק כלשהו בין אם לגוף ונפש ובין אם לרכוש. עורך דין תאונות דרכים יעזור לכם להתנהל נכונה אל מול חברות הביטוח ולקבל את הפיצוי המקסימאלי לאחר תאונת דרכים.

מהם תפקידיו של עורך דין תאונות דרכים ?

עורך דין תאונות דרכים הינו בעל ידע משפטי רב בדיני הנזיקין ובתחום הצר של תאונות הדרכים. עורך דין זה יודע בדיוק כיצד להתנהל אל מול חברות הביטוח, מהו לוח הזמנים הנכון, אילו מסמכים יש להשיג ולנצור וכיצד לפעול נכונה מבחינת הפנייה לגורמים הרפואיים על מנת למקסם את הפיצויים. עברתם תאונה? גשו אל עורך דין תאונות דרכים עוד היום, אל תמתינו! שכן כל התמהמהות עלולה להציב אתכם כטרף קל עבור חברות הביטוח כאשר לכל טופס אותו תמלאו ישנה חשיבות משפטית אשר עלולה לפגוע בכם ללא ההגנה, הייעוץ והליווי המתאימים.

ומלבד לידע משפטי, עורך דין תאונות דרכים חייב לדעת לחשב ולהעריך את מידת הנזק שנגרם, בין אם מדובר ברכוש ובין אם מדובר בפגיעות גוף ונפש. כיצד ניתן להעריך אובדן של איבר גוף כזה או אחר? כיצד מעריכים את "שוויו" של אדם שמת בתאונה? והאם אדם בעל נכסים "שווה" יותר משכיר פשוט בעת מותו בתאונת דרכים? על כל השאלות הללו עונה ומגיב בהתאם עורך דין לתאונות דרכים מיומן, כאשר חלק מעורכי דין אלה אף בעלי ידע בכלכלה אשר מאפשר להם לחזות את היקף הפיצויים הנדרש.

ומהי תאונת דרכים בכלל?

תאונת דרכים מוגדרת כתאונה אשר בה נגרם נזק לגוף או לנפש, אך עורך דין תאונות דרכים עוסק גם בדינים הקשורים לתאונות הרכוש. על מנת להוכיח את התרחשותה של תאונת דרכים יש להראות כי נגרם נזק וכי הוא נגרם משימוש ברכב מנועי ע"פ לשון החוק. השימוש עצמו לא חייב להיות בזמן נסיעה כמקובל לחשוב, אלא אף בזמן עצירה בשולי הדרך, בזמן החלפת גלגל, התדרדרות בכביש, בחנייה וכו'. תאונת דרכים עשויה לכלול את נהגי הרכב, הנוסעים, עוברי אורח וחפצים דוממים כגון עמודי תאורה, פסי הפרדה וכו'.

בעוד חוק הפיצויים מגדיר היטב מהי תאונת דרכים וסכומי הפיצויים המוערכים מתועדים היטב בפסקי דין קודמים, רק עורך דין תאונות דרכים מעודכן בפסיקות החדשות (וישנן כאלה מדי יום), יודע כיצד להתנהל אל מול הרשויות הרלבנטיות ומסוגל להנחות אתכם כיצד להשיג את הפיצויים המקסימאליים. תאונת הדרכים כבר התרחשה ואת זה כבר לא ניתן לשנות – כל שנותר לכם הוא לבחור בעורך דין מקצועי ואמין (שכר הטרחה אחיד בין עורכי הדין במשפט האזרחי) ולהשיג את הכספים הרלוונטיים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144681 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148813 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141246 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131610 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131373 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131320 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131456 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182249 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171661 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161740 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152461 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152538 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/152027 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152622 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica