חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קהל יעד הטרגוני - 4 דרכים להטמיע את המוצר שלך

יש דבר שקורה בתדירות גבוה מאוד לקופירייטרים בתחילת דרכם, למעשה גם הרבה קופירייטרים עושים את אותה הטעות. לדוגמה לקבוע לגולשי האתר שלך מה אתה רוצה שיראו בניגוד למה שהם רוצים לראות הוא אף פעם לא רעיון טוב.

אני פשוט מבולבל מהעובדה שזה קורה בתדירות מאוד גבוה וזאת מכיוון שכול יום אנו משנים את צורת התקשורת שלנו בהתאם לאדם איתו אנו מתקשרים. משום מה שאנו הולכים לכתוב קמפיין כלשהו אנחנו באים במחשבה שאנו יודעים בדיוק מה הלקוח רוצה וביהירות לא משתפים אותו.

על מנת להטמיע את המסר שלנו בצורה אפקטיבית לקהל היעד אנו חייבים להכיר את קהל היעד בצורה מדויקת ולדעת בדיוק על מה הוא חושב ומה הוא רוצה. לאחר מכן עלינו לתקשר בצורה כזו שתגרום להם למוטיבציה לעשות פעולה כלשהי

הצורה בה אנו גורמים להשפעה האפקטיבית ביותר היא בשיטת ארבעת השלבים: חשיבה, קריאה, ביקור, סקרים

חשיבה

הצעד הראשון הוא תמיד לחשוב מיהו קהל היעד שלך, חוץ ממחקר שווקים וניתוח של קהל היעד שהוא דבר שבשגרה ישנה אפשרות למחשבה פשוטה יותר על מי הם הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומהם הם רוצים. במאמר זה אתן דוגמה בסיסית שמתארת את התהליך.

בוא נגיד שאתה קונה דירה, כמובן שתרצה לשתף את החדשות הטובות עם האנשים הקרובים והחשובים בחייך. אם כך אתה מחליט לשלוח מייל לחבר הכי טוב שלך ובו אתה מתאר את הדירה המושלמת שהיא ענקית, משקיפה לים, הריהוט מעורר השתאות והאווירה קסומה, ישנו סיכוי יותר מסביר שהחבר שלך יהיה אכול מקנאה מצד שני אם תשלח מייל כזה לאימא שלך, אתה פתאום מתמודד עם קהל יעד אחר איזה פרטים אתה חושב שהיא תרצה לשמוע ? כמובן שאת רוב התיאורים של הפאר וההדר שהטחת בחבר שלך היא לא תרצה לשמוע, אחרי הכול היא עדין אימא שלך ומה אימהות רוצות לשמוע שאתה חוסך, שאתה לא מתפרע עם הכסף ושאתה לא נכנס לקפריזות על דירות שאתה לא יכול לעמוד בהם וכמובן...מתי את מתחתן. כמו שאתה מבינים המסר העיקרי נשאר בעינו אבל הצורה בה הצגת את הדברים כוונה על מנת להתאים לקהל היעד.

קריאה

ישנם הרבה דרכים להבין מה עובר בראש של לקוחות היעד שלך. אתה יכול לבקר בפורמים שונים, לקרוא בלוגים או מגזינים שמתעסקים בנושא שלך. מאוד חשוב שתקרא את התגובות בבלוגים ובפורמים ולא רק פוסטים או כתבות. ההערות הם שיטה מצוינת להבין בצורה ספציפית ומדויקת על מה קהל היעד שלך חושב ומה מניע אותו.

ביקור

אם זה אפשרי חשוב לבקר באתרים שמספקים ביקורות על מוצרים או שירותים ולקרוא אותם בצורה מעמיקה. נסה לחשוב על הקמפיין שאתה תכתוב בצורה שתהווה פתרון לבעיה או הבעיות שמושמעות בביקורת על המוצר. על כול תלונה שאתה רואה בביקורת נסה להתאים את השרות או המוצר שלך למרכיבים החיובים שצוינו בביקורת.

סקרים

האתר http://www.skarim.co.il/ ואתרים דומים של סקרים מציעים תוכנה לסקרים, רובם מציעים לך להשתמש במוצר שלהם בחינם אם אתה משתתף בסקר קטן (10 שאלות או פחות) והאמן לי ש-10 די והותר להתחיל. שתף קישור לסקר באתר שלך במקום לגולשים יהיה קל לראות אותו. יש לציין שבדך כלל תקבל תגובות טובות יותר אם תאפשר לתשובות להיות בעילום שם ואם תבטיח סיכוי כלשהו לזכייה בפרס למי שיירשם, פרסים כמו תלושים לחנויות ספרים, חנויות חשמל שנעות בוא נגיד מ50-100 ₪ בהחלט יכולים לבוא בחשבון

בגדול אתה חייב לזכור שבכול שיטה שבה תבחר אף פעם אל תניח ואל תנחש, קח את הזמן לדעת מול מי אתה עובד לפני שאתה מתחיל לכתוב. המאמץ שלך ישתלם עם קצב סגירה גבוה יותר והרגשת סיפוק מיכולות הקופירייטינג שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13982 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138344 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138507 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128104 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121344 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121196 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121160 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/214023 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184661 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172774 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162631 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163453 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153448 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153506 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica