קטלוג מוצי 2012 מציג לקהל הצרכנים את העגלות החדשות של מוצי, במגוון דגמים: עגלות משולבות, טרנספורמר וטיולונים. בנוסף לכך, מופיעים בקטלוג גם כסאות אוכל של מוצי; אך עיקרה של החוברת המעוצבת, כמו גם עיקרה של פעילות החברה, היא עגלות. כל קטלוג הוא אמצעי מיתוג; במקרה של קטלוג מוצי 2012 ניתן ללמוד ולראות איך בונים מותג, כלומר איך תכונות אבסטרקטיות מתקשרות אל חפצים מוחשיים ופונקציונליים, כגון עגלות.
כל דף בקטלוג מוצי 2012 מציג דגם אחד של עגלה במספר אמצעים: תמונה גדולה התופסת עמוד שלם, בה רואים עגלה ללא תינוק על רקע נוף עירוני אפרורי, והורה מרחף לצידה. בעמוד השני מוצגות תמונות הדגם במספר מצבים, טבלה של נתונים טכניים וטקסט פיוטי למדי אודות העגלה.
עיצובו של קטלוג מוצי 2012 מעביר מסרים ברורים, אם כי באופן עקיף. ננסה לראות מהו הרושם שנוצר מהסתכלות על התמונות. ראשית כל, הנוף נראה מנוכר למדי: שמים אפורים, אספלט או לבנים, רחובות שוממים, ללא עצים או אם עצים ללא עלים - כל אלה משדרים עיר גדולה. האפקט הויזואלי של הקונטרסט בין הרקע האפור לצבעים העזים של העגלות הוא בונוס לתחושה הזאת. חלק מהתמונות מרזמות על רוח חזקה: ובאמת עיר גדולה ומנוכרת לא מוסיפה חשק רב לטיולים אטיים. יחד עם זאת, קצב החיים העירוני הוא בהחלט מסחרר, במיוחד עבור הורים צעירים שמופיעים בריחוף לצד העגלות.
דמויות ההורים משקפות, למעשה, את קהל היעד של מוצי: הורים צעירים, אשר גרים בעיר גדולה, ואשר קצב החיים שלהם מהיר מאוד. הורים אלה לא רוצים לוותר על אורח החיים הזה ולעבור, למשל, לגור בבית פרטי בפרברי העיר או בכפר: הם מעוניינים שתינוקם יהיה שותף מלא לאורח החיים שמתאים להם. מעניין לראות שבאף תמונה לא ניתן לראות תינוק ישוב בעגלה. ניתן ללמוד מזה שהלקוח האמיתי של מוצי הוא ההורה הצעיר, ולא הילד.
לסיכום, בין שורותיו של קטלוג מוצי 2012 ניתן לקרוא מידע חשוב על המותג ועל הערכים שהוא משדר. הדגש הוא על הנוחות של ההורים; על האפשרות לקחת את הילד לכל מקום; על המהירות שהעגלה של מוצי מאפשרת לפתח, גם מבחינת תנועה וגם מבחינת ההתעסקות בשינויי המצבים של העגלה. כל התכונות האלה באות לידי ביטוי גם בעגלות עצמן.