חפש מאמרים:
שלום אורח
08.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ג'יפ הגליל

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/20127756 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש ברשותכם היכולת, פנו זמן בלוח זמנים שלכם וצאו לטיול מהפנט חושים. יש טיולים מכל מיני סוגים: טיול נופים, טיול למען הרוגע, טיול לשם עשיית אוכל- פיקניק וטיול אתגרי שזה מה שנדבר עליו היום.

אז מה זה בעצם טיול אתגרי? ! כל אדם בכל שלב בחיים שלו מחפש לעשות הרפתקה כזאת או אחרת למען מילוי הנפש שלו בדבר שמלהיב אותו וישאיר לו זיכרון מתוק אחד לפחות. אחד מן הטיולים הנפוצים למען הרגשה זאת זה טיול ג'יפים בצפון, טיולי ג'יפים בצפון מעניקים לנו את התחושה הנפלאה ביותר המלווה, גם במה שרובנו אוהבים- לנהוג וגם בטיול נופים בחייק הטבע עם מסלולים מיוחדים בהחלט שתוכלו ליהנות גם מהחי וגם הצומח.

אחת האטרקציות הכי מפתות ומאתגרות הינה טיול ג'יפים, בשנים האחרונות טיולי ג'יפים הפכו לנגישים ולפופולריים בקרב הישראלים. טיולי ג'יפים שהיו בעבר נחלתם של בוגדי יחידות קרביות משוגעים לדבר ויודעי שטח הפכו בשנים האחרונות לספורט מבוקש בקרב הישראלים.

ניתן לציין מספר סיבות להתפתחות ספורט טיולי הג'יפים בקרב האוכלוסייה הישראלית: עבודות מצוינות של הוועדה לסימון שבילים אשר שמנה בשטח מסלולים מיוחדים המיועדים לטיולי ג'יפים המקנים נסיעה נוחה ובטוחה בשביל סלול במיוחד עבור הג'יפים ללא כל הפרעה בדרך. כיום ניתן לרכוש מפות סימון שבילים מיוחדים עליהם מסומנים מסלולים המיועדים לנסיעה על הג'יפים בצורה ברורה מאוד. כמובן שיש לג'יפים גם חניון מיוחד בשביליהם שיכלו להחנות את הג'יפ בזמן מנוחה או שהייה בקרבת מקום. טיולי הג'יפים פזורים בישראל מדן ועד אילת והנפוץ ביותר בינם הוא טיולי ג'יפים בגליל העליון.

טיולי ג'יפים בגליל העליון מקנה לך אתגר של אבני בזלת מה שמקשה את הנסיעה אך, עושה אותה מעניינת הרבה יותר להרפתקנים שביננו, חוויה שלא תשכח לעולם. באמצעות טיול ג'יפים בצפון הארץ תזכו ליהנות ממגע קסום גם כן של נחלים שלא הכרתם קודם לכן, חורשים טבעיים ופסגות רמות שלעולם לא הייתם מטפסים עליהם עם הרכב הפרטי שלכם ! מלבד אטרקציית הנסיעה על ג'יפ תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות נוספות באזור הגליל העליון : פארק חבלים - יש מסלול מאתגר המתפרס לאורך של 8 גשרים עשויים מחבלים בין העצים הירוקים ביער. אז אם אתם הרפתקנים לא קטנים הגיע הזמן לצאת לטיול ג'יפים מהנה בחיק הטבע עם מספר חברים קרובים וטובים, תיהנו ואל תשכחו לשמור על עצמכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121358 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121088 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121663 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121211 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121147 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121166 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאת: ספיר קוסקיבר אירועים09/08/12989 צפיות
אין דבר יותר טעים מכוסית באירוע מהפנט חושים , לשבת עם החברים ליהנות ממוזיקה טובה וביחד לקרוע את הרחבה, כייף נורא.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222957 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162950 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162740 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152712 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152420 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152139 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132536 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica