חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מוצאים אינסטלטור טוב?

תחום האינסטלציה הוא אחד המאתגרים בעולם השיפוצים מבחינת הלקוח. אדם שיש לו בעיית אינסטלציה דחופה כגון סתימה בשירותים או התפוצצות של צינור יקרא לרוב לאיש המקצוע הראשון שימצא בתחום האינסטלציה בלי לעשות השוואת מחירים, בלי סקר ואפילו מבלי לבדוק את ההסמכה של אותו אינסטלטור. בעיות אינסטלציה הן דיי נפוצות ואנו ניתקל בהן בחיי היום-יום שלנו כך שייתכן שבשלב מסוים יהיה לנו כבר את האינסטלטור שלנו שאנחנו מכירים וסומכים ואפשר להקפיץ אותו בהתרעה של רגע.

אך מה עושים אם זו הפעם הראשונה שאנחנו צריכים אינסטלטור? אם עברנו לעיר חדשה וצריכים אינסטלטור מהמרכז למשל? או אם האינסטלטור האמין והטוב שלנו פשוט לא זמין עבורנו?

איך מוצאים אינסטלטור טוב?

בכדי למצוא אינסטלטור טוב נצטרך קודם כל להיות סבלנים, לקחת נשימה עמוקה ולפני שמזמינים את הראשון שמצאנו במודעות בעיתון או במגנט שעל המקרר לעשות כמה קליקים באתרי אינטרנט ולברר קצת לעומק את הנושא. זה ייקח בדיוק כמה דקות ספורות ויאפשר לכם למצוא איש מקצוע אמין, טוב שיבטיח כי לא תצטרכו להתמודד בהמשך הדרך עם עבודה של חאפר.

המלצות - קבלו המלצות מחברים לאינסטלטור טוב. דווקא תחום האינסטלציה יבוא לידי ביטוי עם בעיות דומות . אינסטלטור טוב ומקצועי ידע להתמודד עם כל בעיית אינסטלציה באשר היא - סתימה, נזילה, הצפה, התפוצצות של צינור וכו'.

סקר שוק - קיימו סקר שוק כוללני בין אינסטלטורים שונים באזור מגוריכם. ייתכן שאינסטלטורים במרכז יהיו יקרים יותר במחירם מאינסטלטורים בפריפריות. סקר שוק קצר יאפשר לכם לקבל מושג על סוג העבודות שאינסטלטורים עושים, על הזמינות שלהם, על העולם הזה והמחירים שלו. תוכלו להשתמש בפורטלים אמינים להשוואת אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם בבחירת איש המקצוע מבלי לשוטט באינספור אתרים - הכל מרוכז במקום אחד וכולל דירוגים, חוות דעת, המלצות, שירותים, מחירים וכו'.

השוואת מחירים - כל אינסטלטור ייתן מחיר אחר לשירותיו ועל כן חשוב לעשות השוואת מחירים בין מס' אינסטלטורים עבור העבודה הרצויה. ייתכן כי אינסטלטור זול מדי צריך להרים אצלכם גבה ולהבהיר שהשירותים שלו גם הם זולים. אינסטלטור יקר מדי פשוט לא יעמוד בתקציב שלכם לפעמים ועל כן חשוב למצוא משהו בין לבין במחיר נורמלי שמתאים לממוצע הכללי של שוק האינסטלציה.

הסמכה - ההסמכה של אינסטלטורים היא דיי מסובכת בישראל. בעבר היה מדובר במקצוע שעבר מדור לדור, מאב לבנו ועד היום אינסטלטורים עובדים בשיטה זו. כיום יש אופציה לעבור קורס מטעם משרד העבודה באינסטלציה, לעבור התמחות ובחינות שמסמיכות ונותנות רישיון רשמי לאינסטלטורים. רישיון זה מעניק אמינות גדולת יותר וביטחון גדול יותר ללקוח, אך אין זה אומר שכל אותם אינסטלטורים שפועלים עד היום כבר שנים רבות והם ללא הסמכה הם פחות טובים. ההסמכה היא בונוס, אך לא הכרח. קחו את בחשבון.

זמינות - כשאנחנו מזמינים אינסטלטור, רוב הפעמים התקלה תהיה דחופה ותדרוש טיפול מיידי. אינסטלטורים רבים עובדים 24 שעות ביממה, אך דרישת המחיר שלהם תהיה שונה בין שעות הבוקר לערב. גם אם תבקשו מאינסטלטור להגיע בשבת או חג המחיר שלו יעלה.

וותק וניסיון - אלו מהווים את "תיק העבודות" של האינסטלטור. אף אחד לא רוצה להיות המקרה הראשון של האינסטלטור שהוא לא יודע איך להתמודד איתו ולוקח לו יותר זמן מהרגיל לתיקון התקלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
באתר שיפוצים פלוס, לקוחות מדרגים קבלני שיפוצים. צוות האתר מתקשר בטלפון ללקוחות לאחר השיפוץ ואוסף חוות דעת וציונים בחמישה מדדים (איכות עבודה, עמידה בזמנים, מחירים, אדיבות ואמינות). ממוצע ציוני הלקוחות קובע את מיקומו של קבלן השיפוצים ברשימה המדורגת שלנו, וחוות הדעת מסייעות ללקוחות הבאים לקבל החלטה ולבחור בקבלן שיפוצים טוב. ב"שיפוצים פלוס" לא מסננים חוות דעת ולא מייפים אותן - מה שהלקוחות אומרים זה מה שאתם רואים באתר.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיפוצים פלוס

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים23/12/12845 צפיות
אחד הדברים הכי חשובים לעשות לפני פרויקט שיפוצים בבית הוא לבדוק את המחירונים. כשעושים עבודת שיפוץ בבית היא יכולה לכלול פרטים רבים ועל כן לכל תחום יש מחירון משלו שמפרט את העבודות הרצויות. מחירון ריצוף וחיפוי יסייע לכם להכיר את שוק הריצוף וחיפוי הקירות ולתמחר אותו כראוי ולדעת כיצד להתכונן כלכלית להוצאה שכזו

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים18/12/12761 צפיות
שיפוץ מטבח הוא פרויקט מורכב וגדול שדורש הרבה חשיבה מראשו לא פעם נפספס דגשים חשובים. המאמר הבא ירענן את זכרונכם לפני התחלת השיפוצים וייתן לכם המלצות על שיפוץ מטבח בהצלחה

מאת: שיפוצים פלוסעיצוב פנים21/11/121158 צפיות
אם אין לנו את האמצעים לשירותיו של מעצב פנים מקצועי - כיצד עושים עיצוב פנים לבד? מי יעזור לנו? ואיך פורום עיצוב פנים מקצועי יכול להיות כלי חשוב ומהותי ביצירת אווירה חדשה בביתנו? על כך במאמר הבא.

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים23/10/12982 צפיות
לפני שמוכרים דירה או משכירים אותה תוהים לא פעם - האם כדאי לעשות שיפוץ קוסמטי בלבד או להשקיע בשיפוץ כללי ולהחליף גם את התשתיות ולהשקיע יותר כסף ולקבל תוצאה יותר איכותית וטובה? במה זה תלוי? איך מחליטים? על כך במאמר הבא

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים18/10/12889 צפיות
לעשות שיפוץ לבית זה פרויקט דיי גדול, בין אם מדובר בשיפוץ אסתטי-קוסמטי ובין אם בשיפוץ כוללני קומפלט ענקי שדורש עבודות תשתית נרחבות. לפעמים קשה לאמוד ולהתמודד עם גודל ועלויות של פרויקט כזה. איך ניכנס לזה כמו שצריך? להלן כמה טיפים ודגשים בשבילים לפני שיפוץ הבית

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים09/10/121339 צפיות
שירותיו של מעצב פנים הפכו להיות חקל בלתי נפרד מפרויקט עיצוב ותכנון הבית וכיום לא מסתפקים רק בידע של האדריכל ומלאכת ידיו של קבלן השיפוצים. המגוון הרחב של מעצבי פנים בשוק יכול להקשות על הבחירה שלנו באחד בלבד. איך נבחר מעצב פנים? על כך במאמר הבא

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים13/09/121182 צפיות
עולם השיפוצים עדין לא בנה לעצמו שם של אמינות ועל כן למצוא שיפוצניק טוב ואמין זה אתגר לכל דבר. חיפוש חכם תוך לקיחת כל הפרמטרים בחשבון יוכל לסייע לנו למצוא שיפוצניק מומלץ שחלילה לא יהיה חאפר או ירמה אותנו ויסייע לנו להגשים את הפרויקט הבא שלנו - בין אם מדובר בשיפוץ חדר האמבטיה ובין אם בהקמת בית חלומותינו

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/223077 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223430 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211469 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211415 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211677 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211664 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211876 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica