אתם מעוניינים לקדם את אתרכם בגוגל? רוצים להוביל בתוצאות מנועי החיפוש? אתם יכולים לקרוא מאמרים על קידום אתרים ואתם יכולים לשכור את שרותיה של חברה לקידום אתרים שתקדם את האתר שלכם באופן מקצועי.
עקרונית, לא מומלץ לקדם אתר בצורה חובבנית, קידום לא מקצועי יכול להזיק לאתר שלכם ולמעשה להפיל אותו. לא כדאי לכם לעצבן את גוגל.
אז איך למעשה תבחרו את חברת הקידום הטובה ביותר עבורכם? מה עליכם לבדוק לפני שאתם חותמים על חוזה קידום?
מיקומים בגוגל-
לכל חברה יש את השיטה שלה ואת הדרך שלה לקידום האתרים שלה. יש חברות ששמות דגש על תוכן איכותי ויש חברות ששמות דגש על החלפת לינקים. אתם לא חייבים להיכנס לפרטים ולתאוריה של כל חברה. פשוט תבדקו תוצאות. תשאלו את חברת הקידום אלו אתרים היא מקדמת ובדקו את המיקומים שלהם בגוגל. קחו בחשבון שיש ביטויים שהם תחרותיים כמו למשל אתר הכריות או דיאטה ויש ביטוים שהם פחות תחרותיים כמו לדוגמה מדריכת חוג קרמיקה בצפת. ככל שהביטוי הוא יותר כך הוא פחות תחרותי אך יחד עם זאת כמות האנשים שמחפשים אותו יורדת.
אמינות-
כמו בכל תחום אחר, אמינות חשובה מאוד לפני שאתם חותמים על חוזה. בדקו את החברה בגוגל, קראו עליה. אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות ממליצים ולשאול אותם על החברה.
כיום, התחום של קידום אתרים הוא תחום פרוץ, כל אחד מאיתנו יכול להציג את עצמו כמקדם, אתם לא רוצים ליפול לידיים של חובבנים בני 16. בדקו כמה שנים החברה עובדת, כמה זמן היא עובדת בקידום ומה היא עושה מלבד קידום. ( בדרך כלל חברות שעוסקות בקידום אתרים עוסקות גם ב בניית אתרים ). התרחקו מחברות שעוסקות גם בקידום, גם ב מיתוג , גם בעיצוב גרפי ובעוד תחומים.
בדקו את חבילת הקידום הניתנת לכם-
במסגרת ההתקשרות שלכם עם חברת הקידום בדקו מה החברה מציעה לכם. האם היא שולחת לכם דוחות מידי פעם? האם ניתן לכם דו"ח אנליטי של האתרים, כמות הכניסות והמונחים שחופשו?
על חברת הקידום להיות קשובה לשאלות שלכם ולפניות שלכם. לא זו בלבד, על חברת הקידום לשתף אתכם במיקומים ובמהלכים שנעשו החודש , לדוגמה - כמות המאמרים שנכתבה עבורכם החודש.
קידום אתרים הוא לא עסק לחובבנים ולרמאים. קידום לא איכותי עלול לפגוע באתם שלכם ובסופו של דבר גם בעסק שלכם, ערכו בדיקה מקיפה ואל תחששו לשאול שאלות אשר עולות על דעתכם .