לפעמים רעיון טוב זה הכל ולפעמים זה לא מספיק. כדי לדעת אם הרעיון שלך באמת שווה משהו, מומלץ להתייעץ עם אנשים שתחום עיסוקם וניסיונם מתאים.
אם יש לך טיפת שכל בראש, לא תקשיב לכל עובר אורח שיתן לך עצה כאילו הוא בר סמכה בנושא מפני שברוב המקרים אלו מתבררות כעצות אחיטופל מכשילות.
ייעוץ שיווקי יתן לך את כל האפשרויות הדרושות לך כדי למקסם את מכירות המוצר. מומחים יפתחו עבורך אסטרטגית שיווק, יעזרו לך במיתוג, קמפיינים פרסומיים, כל זה עד לפרט הקטן ביותר.
ייעוץ שיווקי אמנם יגדיל את המכירות אבל אם לא תדע להתנהל נכון הכסף לא ישאר, ולכן דרוש ייעוץ עסקי שיעזור לנהל נכון את הכספים הנכנסים וידריך אותך איך להתפתח ולהגדיל את העסק בצורה נכונה ויציבה.
בלי שני אלו כנראה שתישאר עם עסק קטן, לא מפותח ועם רווח קטן אם בכלל, אל תוותר על התהליך מפני שבסוף זה ישתלם.
הצלחה של עסק נמדדת לאורך זמן. ככל שתתמיד, תשמור על רמת שירות גבוהה, מחירים סבירים ומוצרים אטרקטיביים, הלקוחות יהיו מרוצים ויקנו שוב ושוב את הסחורה מתוצרתך. הכי חשוב לעסק יציב ומבוסס אלו הלקוחות הקבועים שמלווים אותו לאורך כל הדרך.
חברות רבות מוציאות עד כדי עשרה אחוזים מן המחזור שלהן על תקציב פרסום ואף עושות יותר מכך ומארגנות פעילויות קיץ וכפרי נופש בהן יכולים הלקוחות הנאמנים לחגוג חינם. זו הדרך שלהן להראות לכם הוקרת תודה על נאמנותכם.
חברות גדולות אפילו מציעות תחרות נושאת פרסים כלל עולמית בה ללקוחות ישנה אפשרות לזכות בטיסה ליעדי נופש כמו הדיסנילנד באמריקה בה גם תפגשו לקוחות אחרים מהעולם כאשר כל החופשה, הטיסות, האירועים והמסעדות ממומנים על ידה.
אם התמזל מזלכם ואתם אחד מן הזוכים המאושרים בוודאי שמחתם מאוד על כך. סוף כל סוף יצא משהו חינם אמרתם, מה שכן זהו גימיק שיווקי מבריק שכן יחסי הציבור מסביב לתחרות ולזכייה הם פרסומת נהדרת, אין כמו להראות ללקוחות שהחברה מחזירה להם אהבה ומודה להם על שיתוף הפעולה. לקוחות אחרים שירצו אף הם לזכות בפעם הבאה יגבירו את נתח הקניות שלהם מתוך מחשבה שזה יגדיל את סיכויי הזכייה שלהם, מה שיתרום שוב להעלאת הרווחיות של החברה.