חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם הרשת החברתית היא במת פרסום

מאת: דורון עמיתפרסום באינטרנט14/07/20121008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם באמת הרשתות החברתיות תופסות את המדיה השיווקית והפרסומית?

האם באמת המחאה הציבורית שקרתה לפני שנה העפילה את הרשתות החברתיות לבמת הפרסום הראשונה שלנו?

חברת GM חברת המכוניות מספר 1 בעולם ושהיא מדורגת כמפרסמת מספר 3 בעולם הפסיקה לפרסם ברשת החברתית פייסבוק.

בהפסקת הפרסום ברשת החברתית הביעה החברה את אכזבתה מהפרסום ברשת וזאת למרות שפייסבוק רשמה רווח מפרסום בשנת 2011 של 3.7 מיליארד דולר.

פייסבוק אומנם הגדילה את הרווחים שלה אבל לקוחות פייסבוק שפרסמו מודעות פרסומיות ברשת לא.

כ-יועץ שיווק אני רוצה לחוות דעה בכול מה שקשור עם הפרסום הדיגיטאלי ברשתות החברתיות ובכלל ברשת כולה.

שיווק דיגיטאלי הוא הרבה יותר ממודעות פרסומת בפייסבוק. דווקא פרסום בפיסבוק הוא לא נכון עבור מפרסמים קבועים או כאלה יזמים קטנים עם מיזמים מענינים שכמדיה ראשונית לפרסום הם נסחפים אל הרשת החברתית ומנסים בכול כוח אפשרי עם הטכנולוגיה שמעמידה לרשותם פייסבוק לנהל את קמפיין הפרסום שלהם ולהתחנן בפני החברים ברשת לעשות לייקים להגברת אפקט הפרסום והנראות של המיזם שבנו.

כ-יועץ שיווק אני בטוח כי הפרסום בפייסבוק לא הוא המהפכה בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטאלי.

דווקא התפתחות הסמרטפונים והטאבלטים בישראל וההבטחה כי מחירי הסמארטפונים יירדו ויאפשרו שימוש יותר רחב הם אלה שיהוו את המדיה הפרסומית החדשה לעולם השיווק והפרסום בישראל ובטח בעולם כולו.

כבר היום יש מספר אפליקציות מענינות ונוחות ונגישות ללקוח הישראלי המאפשרות לו להתחבר עם שירותים או מוצרים בתקשורת של אפליקציה מזמינה מוצר ולצורך המחשה אקח את נושא הפיצות בישראל בו חברות חכמות יצרו אפליקציה נוחה למשתמש להזמין פיצה ישירות מהסמארטפון והיכן שהלקוח נמצא. הגדילו לעשות חברות הפיצה באפליקציות השונות וליידע את הלקוח מהרגע שהזמין ועד הרגע שלקח את הביס הראשון בכול מהלך ההגעה של הפיצה ללקוח. חשיבה אנושית זאת מתוך התובנה כי כאשר לקוח מזמין פיצה הוא עושה זאת בגלל צורך מיידי של רעב והאופציה של ליידע את הלקוח בתהליך ההגעה עד ללקיחת הביס הראשון עונה לשברון הלב של הלקוח ומושכת אותו להתקשר רגשית עם הספק.

כ-יועץ שיווק אני רואה עולם שלם של שירותים, ומוצרים שיכולים להתחבר אל הצורך הרגשי והצרכני של הלקוח תוך שיתופו בתהליך קבלת ההחלטות עבורו עצמו בשיתוף עם נותן השירות.

לפי מחקר שערכו חברת הייעוץ מקינזי ומנוע החיפוש הגדול בעולם עולה כי היקף הסחר הדיגיטאלי בישראל שווה ל- 20 מיליארד שקל בשנה כאשר כבר היום 30% מהישראלים עורכים קניות באינטרנט, ושיעור הרוכשים מכשירי חשמל ברשת מגיע ל-60%. (נתון מדהים ומחייב שינוי דרסטי של אולמות המכירה למוצרים חשמליים בישראל)

יהיה נכון הוא שחברות עסקיות בישראל, קטנות כגדולות יקחו חלק במהפכה זאת ולא יתבססו על הרשת החברתית כמדית הפרסום והשיווק שלה. צריך לזכור שמדיה חברתית היא "מדיה חברתית" ולא במה מרכזית או אפילו צדדית לפרסום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141541 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141226 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143369 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141184 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141203 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141122 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141226 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213832 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202338 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172894 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172823 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162415 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162944 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162859 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica