חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אוכל לפרסם את העסק

מאת: דורון עמיתמיתוג11/07/20121120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אקדים ואכתוב במאמר זה כי כמו שלי ברור שאנו במיתון כך לכולם ברור שאנו במיתון...ומי נפגע ראשון ממיתון..ענף הפרסום..אז אני לא אכתוב כאן כי ענף הפרסום הולך ומתדרדר כבר מספר שנים...ואני לא אכתוב כאן כמה שינויים פרסונלים נעשו במשרדי הפרסום כולל אותה מכירה דימיונית של מניות מנכ"ל משרד הפרסום המוביל בישראל...ואני לא רוצה להזכיר כי 20% ממשרדי הפרסום בישראל מפרסמים את 80% מהלקוחות המפרסמים בישראל...ואני כן ידבר על אותם מפרסמים עקביים שפרנסו את ענף הפרסום והמדיה הישראלית במשך שנים כבר לא מעלים קמפיינים של מיתוג כמו שטראוס,אורנג,פלא פון, סלקום, אסם,תלמה,קוקה קולה,נייק,אדידס,מי עדן, ורבים אחרים וזה הרבה מיליונים פחות בענף הפרסום ובמדיה התקשורתית, עיתונות,טלויזיה,אינטרנט,שלטי חוצות..כ-יועץ שיווק אני רק יכול לצפות במפרסמים קטנים שלעולם לא ראינו אותם ושלא נזקקקיםלמשרדי פרסום גדולים..או שעד היום לא התקבלו אצל משרדי הפרסום הגדולים כלקוחות שפתאום מפרסמים ומופיעים..מודעה כאן מודעה שם אך בטח לא קמפיין פרסומי כמו שהיינו רגילים לראות עד לפני שנה...עולם משרדי הפרסום נלחם השכם וערב על מיקומם של כול משרד ומשרד..כאילו שזה ישנה במשהו את מפת הפרסום או גודל תקציבי הפרסום בישראל...ההפך..חדשות לבקרים אנו נחשפים כי הלקוחות הקיימים אלה מה-20% מפרסמים רק "גונבים" אחד לשני את הלקוחות ושאנו מבינים שלקוח עבר ממשרד למשרד ברור לנו הצופים כי מדובר בעוד שחיקה של רוחים וירידה דרסטית ברוחיות המשרדים שללא ברירה מפטרים ומפטרים ומתיעלים ומצטמצמים..אני בכלל כ-יועץ עסקי הייתי הולך על קונספט של משרדים קטנים עם ערך מוסף של שירותים ללקוח הכולל מיתוג,עיצוב,כתיבה שיווקית,דפוס, יכולות שיווק והדרכה שיווקית...וזאת על מנת לתת לעסקים יותר קטנים להנות גם הם משירותי פרסום...בכלל מהלך של להתחבר עם עסקים קטנים בתקופה האחרונה הופך להיות לטרנד עת התחילו עם זה הבנקים אשר שבעו מהלקוחות הענקיים שלהם שחתכו את רוחיהם בצורה משמעותית...מי שרוצה להרים את הכפפה אני כאן לעזור לו. דורון עמית יועץ אסטרטגי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141541 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141226 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143369 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141184 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141203 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141122 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141226 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176263 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica