רוב בעלי העסקים לא מודעים לעובדה שאתר אינטרנט שעולה לאוויר ואינו מתחיל תהליך קידום אורגני שנמשך לאורך כל חייו לא יביא להם כל תועלת, וכמות הכניסות אליו ופועל יוצא מכך כמות העסקאות שייסגרו הינה קטנה מאוד. בעלי אותם אתרים בטוחים שאם הם ישקיעו בגרפיקה איכותית והאתר ייראה מושך לעין, האתר כבר יעשה את שלו ללא עבודה נוספת, ללא תוכן איכותי וללא כתיבת מאמרים או כל פעולת קידום אחרת.
כתיבת מאמרים – למה צריך בכלל?
אם כן כל אתר שרוצה להיראות ורוצה להיות בעל כניסות מרובות וכתוצאה מכך לסגור עסקאות רבות או להרחיב את קהל הלקוחות צריך לעשות קידום כל הזמן, ואחת הדרכים היא כתיבת מאמרים לאתרי מאמרים חיצוניים שיפנו אל האתר עצמו על ידי קישורים וכתיבת מאמרים ותוכן איכותי גם בתוך האתר. סוג זה של קידום יכול לעשות כל אדם אם הוא יודע לכתוב בצורה שתעניין את הגולש ותיתן לו ערך, וכן לדעת לעשות כתיבת מאמרים איכותית שתתאים למנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. מה גוגל רוצה? מקדמי אתרים ובהם אלה העוסקים בתחום כתיבת מאמרים אוהבים לדבר במונחים שהאדם הפשוט שהינו בעל האתר לא יבין ויחשוב שישנו פה איזה שהוא קוד שרק מי שיודע לפצח אותו יוכל לעשות את עבודת הקידום. האמת היא שכמעט כל אחד יכול לעשות כתיבת מאמרים לאתר שלו או לאתרי מאמרים שיפנו לאתר שלו אם יש לו כשרון כתיבה והוא מעוניין לתת לגולש ערך על ידי מידע רלוונטי לחיפוש שלו. זאת מילת המפתח בגוגל – רלוונטיות לגולש.
מהי "רלוונטיות" במאמרים?
כשאנו מחפשים שירות מסוים, מוצר מסוים או נושא מסוים אנו מקישים ביטוי כלשהו בגוגל ומגיעים למספר רב של תוצאות. בראש התוצאות אנו אמורים לקבל את המידע הרלוונטי לנו ביותר! זה הסוד של כתיבת מאמרים לקידום, לכתוב מאמרים שיעניינו את הגולש וישאירו אותו זמן רב בדף ובתוך כך לתת לגוגל להבין בדיוק על איזה נושא מדובר במאמר, וכשמנוע החיפוש של גוגל יראה שלאחר שהוא הפנה את הגולש לדף הספציפי בהתאם לחיפוש שלו הגולש נשאר וקרא את המידע ולא עזב מיד הוא יקטלג אותו כעמוד רלוונטי לביטוי הספציפי שחופש. כך כתיבת מאמרים טובה עוזרת בקידום האתר.
Text4site