ישנן דרכים שונות לשיווק העסק. בעבר היינו רגילים לשיטות שיווק מוגבלות שהסתכמו בפרסום בטלוויזיה, פרסום בעלונים בתיבות הדואר וכן פרסום בעיתונות, וכיום מאז שישנו האינטרנט אנו יכולים לשווק את העסק שלנו בדרכים שונות אם זה במנועי החיפוש בשיטה האורגנית או הממומנת, שיווק במיילים, וכן שיווק בווידאו. בשביל שיווק העסק בווידאו אנו נצטרך סרטי תדמית, סרטים אשר יכולים להגיע ללקוחות שלנו בדרכים שונות הן דרך האינטרנט במגוון דרכים והן בהצגה פרונטאלית שלהם ללקוח שלנו.
כתיבת תסריט
סרטי תדמית מופקים על ידי חברות שונות המציעות את שירותיהם והם אשר אחראיות על התסריט ועל צילום הסרט וכל מה שנלווה לכך. הפקת סרטי תדמית מתחילה בפגישה בין החברה המפיקה ללקוח, אשר מבהיר מה הוא רוצה להפיק מהסרט לדוגמה: אם הסרטון אמור למכור מוצר כלשהוא, הוא צריך התסריט אמור לדבר על התועלות של המוצר ולמה כדאי דווקא בחברה הספציפית להפיק אותו. אם הסרטון אמור להראות את החברה ואת פועלה בשביל מיתוג התסריט אמור לדבר על החברה, כמה זמן היא קיימת, אילו מוצרים היא מייצרת או משווקת, מיהם הבעלים של החברה וכו'.
צילום הסרט
הפקת סרטי תדמית ממשיכה לאחר שהתסריט נכתב והוא מקובל על הלקוח, ואז מגיע שלב הצילומים. בשלב הצילומים מצלמים סצנות במקום בו העסק עובד ומראיינים עובדים ומנהלים, שירות הלקוחות בעסק, וחשוב מכך לקוחות מרוצים. במהלך צילום סרטי תדמית ניתן דגש אף על המערך הלוגיסטי של החברה, וצילומים של צי הרכב, המכונות, או כל דבר אחר בעסק המעצים אותו ונותן לו נופך גדול ומקצועי כך שהצופה בסרט לאחר שתסתיים ההפקה יתרשם מהחברה ויבין שהוא "עושה עסקים" עם חברה רצינית ומקצועית.