חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חביב שמעוני - כל הטיפים לפרסומאי המתחיל

מאת: חביב שמעוניפרסום26/06/2012930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחוםהפרסום הוא תחום קשה ותחרותי שדורש רהיטות, שנינות, חלקלקותויכולותניהוליות ובין אישיות. יחד עם זאת, הוא התחום המשתלם ביותר בעולםהתוכן,ובעוד שעיתונאי מתחיל יכול לדרוש כ-4000 שקלים לחודש לכל היותר,ייהנההפרסומאי או הפרסומאית המתחילה משכר גבוה הרבה לאין שיעור. הסכומיםאליהםמגיעים פרסומאים יכולים לנשוק גם למעל 30 אלף שקלים לחודש בעמדותבכירות.

מאת: חביב שמעוני

עבור אלו מכם המעוניינים להיאבק על מקומם בתעשיית הצמרת הזאת,הכנו רשימה של עצות מועילות שיעזרו לכם להתקדם ולשגשג בתחום.מכיוון שהרבהפרסומאים נבחרים על סמך הבסיס הבין-אישי, הרבה מהעצות שנעמידלרשותכם הןבנושא מאפייני התנהגות.

טיפים והמלצות מ- חביב שמעוני :

1)     ביצועיסטיות – מי מכם שהזדמן לו לחפשמשרהבתחום, בוודאי שם לב כי בקטגוריית הדרישות חוזרת המילה "ביצועיסט"פעמיםרבות. חברות פרסום מחפשות אנשים שיכולים "לתקתק עניינים" כהגדרתם.זאתמכיוון שאובדן לקוח יכול להתרחש בשניות, ואסור שהדבר יקרה בשל אימוכנותהחומר. יתרה מכך, חברות פרסום אוהבות לשמור על מתח גבוה ועל אווירהיצירתיתבמשרדיהן, ולכן מעוניינות באנשים שיכולים לעבוד באווירה "מחשמלת".

2)     דומיננטיות/אסרטיביות– בשניםהאחרונות ישנה מגמהשל הקצנת התכנים בחברות הפרסום, ובעיקר בחברות הפרסוםהגדולות. בחברות אלהקיים ניסיון לדחוק את התכנים ואת הצופים עד לקצה,כדילהשיג את המטרההמיוחלת. לכן, חברות הפרסום מחפשות מישהו שהוא "אדג'י",דהיינו שהולך עלהקצה. הן יבחרו להעסיק מישהו שיש לו דעה, והוא אינו פוחדלומר אותה. הן לאמחפשות מישהו שישתלב אלא דווקא מישהו שיוביל. אז כאשר אתםניגשים לראיוןעבודה או מתחילים לעבוד בחברת פרסום חדשה, רצוי שתתבלטוותראו שאתם מאמיניםבמה שאתם כותבים.

3)     יחסי אנוש ועבודה בצוות – נסו להסתדרעם עמיתכם,משום שעבודת צוות היא אחד הדברים החשובים ביותר למשרדי פרסום.אל תתקוטטועם המעסיקים שלכם. כלומר, עליכם לעמוד מאחורי רעיונות בהם אתםמאמינים,ושיכולים לדעתכם לשרת את המוצר, אבל בסופו של יום, ראש הצוות שלכםיודע יותרטוב מה הלקוחות מחפשים, ואם אינכם מצליחים לשכנע אותו, עליכםלהתאים אתצורת החשיבה שלכם לשלו כאשר ישנה מחלוקת. נסו לחשוב על הענייןכאילו הואהבמאי שמכוון אתכם כיצד הוא רוצה שתשחקו עבורו.

אנו מקווים, כי כל המידע שנפרש כאן בפניכם, יהווה עבורכםמקפצה להצלחהבתחומי הפרסום השונים. מדובר על אחד התחומים המרתקים ביותרוכמו כן המשפיעיםביותר על דעת הקהל כיום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/131433 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131848 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13971 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/131201 צפיות
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/131022 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/131056 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/131149 צפיות
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/223249 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/214035 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192539 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175954 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175425 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162501 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/162054 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica