חפש מאמרים:
שלום אורח
02.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קד"מ חוויתי- מה זה?

קד"מ חוויתי הוא תחום חדש יחסית בישראל. בשונה משיטות שיווק "מסורתיות", קד"מ חוויתי עובד על הצורך לערב את כלל חושיי הצרכן בהתקשרות עם המותג, כדי לעורר בלקוחות הפוטנציאלים גם תגובות רגשיות ולא רק רציונאליות למותג.

כיום מנהלי שיווק מבינים את חשיבותו של הקד"מ החוויתי להעלאת ערכו של המותג ובנייתו ככלי לקידום מכירות.

הרעיון: ליצור פעילות המחזקת את ערכי המותג תוך חשיפת הלקוחות לחוויה ייחודית, מפעימה ומרגשת.

המטרה: לרגש,להפתיע וליצור חוויה שיווקית אשר תלווה את קהל המטרה לאורך זמן ו"תחבר" אותו למותג.

החוכמה בקד"מ חוויתי היא להבין אילו חושים אנו רוצים להפעיל, כיצד בהפעלתם נגרום לחיבור עם המותג שלנו ולמעשה נענה על שאלה אחת מהותית: מה אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש כאשר הוא חושב על המותג שלנו ואיך לגרום לו להרגיש כך...

בנוסף קד"מ חוויתי נותן ללקוחות הזדמנות ל"געת" ולחוות את מותג, מוצרים ושירותים בדרכים חושיות המספקות את הדובדבן שבקצפת של מתן המידע.

"קד"מ חוויתי" אם כך, מתייחס לחוויות של לקוחות בפועל עם המותג/ מוצר/ שירות.

זה ההבדל בין לספר לאנשים על תכונות של מוצר או שירות, לבין לתת להם לחוות את היתרונות המוצר בעצמם.

מספר דרכים ישנן בכדי להעצים את חושי הלקוחות הפוטנציאלים, מדיילים אשר לבושם מותאם למותג, פעילויות המשולבות עם מזיקה, הגברה ומנחה, פעילויות טעימה ועד פעילויות המגרות את חוש המישוש. הצרכן הישראלי אוהב שמפתים, מסקרנים ובעיקר שמכניסים אותו לעולם חוויתי כזה שלא ישכח לעולם.

כאשר נבחר היכן נרצה לקיים פעילות חוויתית, ראשית נתייחס למספר פרמטרים, מהו המותג? קהלי יעד? כמה אנשים יחשפו לפעילות? תקציב וכו'.

קניונים הנם מקומות קלאסיים לפעילויות קד"מ חוויתיות, בישראל הביקור בקניונים הפך למן מדורת שבט, כולנו פוקדים אותו לפחות פעם בשבוע, עם הבן זוג, עם הילדים עם החברים.

על כן, בקניון אנו פוגשים כמעט את כל קהלי היעד שלנו למעט אלו הספציפיים אשר אליהם נגיע בדרכים יצירתיות אחרות.

משום כך ומשום שבממוצע פוקדים כל יום אלפים את הקניונים זיהו בעלי המותגים את הפוטנציאל הגלום בו וכיום נראה שבהתחשב בכך שאפשר לקיים פעילות קד"מ חוויותית לכל אורך השנה שזהו מקום מוביל וללא סיכונים גדולים מדי לבעל המותג.

קד"מ חוויתי זו דרך יצירתית, אמיצה, שונה ובעיקר מתגמלת, ככל שתחום זה יגבר נראה יותר פעילויות, הפנינגים ואת המותג שאנו כל כך אוהבים מאתגר ובעיקר מפתיע אותנו בנקודות שאנו מרגישים בהם כמו בבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמיתוג21/08/142776 צפיות
מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121621 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/121275 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון. לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/121244 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/227742 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211986 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202748 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202545 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162241 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152195 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151810 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica