חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איסוף לידים- קידום מכירות אפקטיבי

ליד - קצה חוט המוביל לקוח פוטנציאלי אשר השאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע ספציפי יותר לגבי מוצר ו/או שירות מסוים.

איסוף לידים בעולם המקוון של האינטרנט מתבצע בשיטת הנקראת "און ליין", שיטה אפקטיבית לכשעצמה אך כזאת שהלכה למעשה אינה ממקסמת את הפוטנציאל הגלום בה כפעילות "360".

שיטה נוספות חדשנית ומשלימה לאיסוף לידים היא שיטת "האוף ליין", כזאת המתבצעת בשטח ע"י פעילויות מתוחכמות ובעלות עוקץ בנקודות אסטרטגיות על פי צרכי הלקוח.

הדרך הבסיסית ביותר לאיסוף ליד הוא ע"י דייל הפונה ללקוח הפוטנציאלי ומנסה לדלות ממנו מידע אשר מעניין את בעל העסק, המידע מורכב לרוב משמו של הלקוח, מספר הטלפון שלו ומידע נוסף על פי צרכי בעל העסק המבקש את הלידים.

דרך התשלום תהיה לפי איכות הליד, לקוח פוטנציאלי שהתעניין במוצר/שירות והשאיר פרטים מלאים לצורך קבלת הצעה/תאום פגישה.

איכות הליד מושפעת ממספר פרמטרים כגון: קושי השגת  הליד, רווחיות המוצר/שירות, מחיר ליד מקובל בענף וכו'.

ממה להימנע?

מסחור לידים הנה תופעה שכיחה אצל רוב החברות אשר מוכרות לידים, כאמור, ערכו של הליד שנקנה אינו אפקטיבי משום שנעשה בו שימוש נוסף. לדוג' ליד איכותי ופוטנציאלי אשר נמכר וממוחזר ע"י מספר חברות אשר עוסקות בתחום המים יגרום לתופעה שהראשון אשר רכש את הליד מגדיל את יתרונו.

בכדי לפתור סוגיה זו, מלבד בלעדיות שיש לבקש מספק הליד, רצוי גם לשלב פעילויות "אוף ליין" ייעודיות, אשר תבוצע באופן בלעדי לפי דרישות הלקוח. בתום איסוף הלידים אלו יעברו ישירות ללקוח וכך לא יעברו עוד ידיים. למעשה הלקוח תפס 2 ציפורים במכה – גם חשיפה של פעילות קד"מ בשטח וגם איסוף לידים ממוקדים, ראשוניים, איכותיים ובלעדיים.

גיוון ויצירתיות באופן פעילות איסוף הלידים תגדיל משמעותית  את עניינו של הלקוח הפוטנציאלי במתן פרטיו האישיים וכך תהפוך את הליד לרלוונטי יותר. לדוג' במקום לפנות בשאלה "האם אתה מכיר את בר המים החדש של חברת X ? נעשה פעילות אשר משלבת בתוכה אקטיביזיה אל מול הלקוח, נגרה, נעניין, נאתגר ולבסוף ניקח ונמצב את פרטיו כליד "חם". למעשה פעילות "אוף ליין" מכינה את הקרקע לעצם פעולת המכירה.

לפלטפורמה מכירתית זו מספר יתרונות כך שתוך כדי הגדלת מאגר הלידים של בעל העסק, מתבצעת במקביל גם עושה פעולת ריכוך אצל הלקוח הפוטנציאלי שהנ"ל חושפת אותו ליתרונות המוצר וערכיו.

פלטפורמות עתידיות של איסוף לידים "און ליין/אוף ליין" ישולבו באפליקציות ייעודיות אשר המפרסם/לקוח יוכל בכל רגע לדעת מה הכמות לידים, מה איכותם ומה סכום ההשקעה מול ההכנסה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמיתוג21/08/142781 צפיות
מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121626 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/121279 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון. לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/121247 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/227929 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211992 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202755 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202555 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162247 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152202 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151817 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica