|
|
|
|
|
הליך עיצוב מוצר אצל מעצבים מומחים
|
|
|
החלטתם לשכור מעצב תעשייתי עבור המוצר המהפכני עליו חשבתם? השלב הראשון בעיצוב המוצר שלכם, הואפרוגראמה תכנונית. זהו בעצם על מסמך שמפרט את הנתונים האיכותיים והכמותיים הקשורים למוצר, כולל הדרישות שלכם לעיצוב וכל ההיבטים השונים שהמעצב משוכנע שהן חשובות, זאת בשל המקצועיות שיש לו כמעצב.
כאשר המעצב עובד על בניית הפרוגראמה התכנונית, הוא מתייחס לשלושה גורמים המשפיעים אלו על אלו: תפקוד טכנולוגי של המוצר, הצורה של המוצר והתנהגות, כשהכוונה בכך היא להתנהגות האדם כלפי המוצר ויחסי הגומלין ביניהם.
כאשר המעצב מסיים את שלב הכנת הפרוגראמה התכנונית, הוא מתחיל לעבוד על סקיצה ראשונית. זוהי בעצם סקיצה שמטרתה להמחיש את הרעיון העיצובי האפשרי של המוצר, תוך כדי מהתחשבות בצורות, צבעים והמידות של המוצר. בשלב זה המעצב יציג בפניכם, היזמים, את הסקיצה ואז תהיה לכם אפשרות לאשר אותה או לבקש לבצע שינויים לפי הדרישה שלכם.
אחרי שהמעצב ביצע את השינויים הנדרשים בסקיצה, מתקיים דיון על הסקיצות שעשוי לכלול איש שיווק, איש טכני, הגורם הממן את המוצר, כלומר את היזם, ועוד גורמים אחרים נוספים. בסיום הדיון תתקבל סקיצה סופית אשר אמורה להיות לשביעות רצונם של כל הגורמים המעורבים בעניין, וכמובן גם לשביעות רצונכם, היזמים.
בשלב הבא הישנו עיצוב מפורט של המוצר שכולל חומרים, מידות מדויקות, וכל היבט אחר הקשור לעיצוב המוצר . המעצב של המוצר שלכם יבצע בדיקות היתכנות של החלקים המרכיבים את המוצר מבחינת עיצוב המוצר ומבחינה טכנולוגית. כאשר הבדיקות יסתיימו , המעצב ישרטט דף תהליכים ממוחשב המפרט את כל מה שצריך לבצע לאחר קבלת המוצר כמו ליטוש וציפוי. לבסוף המעצב יכין עץ מוצר, שזהו למעשה הסכמה שבה מופיעים כל החלקים, ואופן ההרכבה שלהם, בצורה היררכית ומסודרת.
השלב האחרון והסופי בכל התהליך הארוך הזה, הוא שלב בניית אבטיפוס, שזהו הדגם הראשוני של המוצר שלכם והוא אמור לתת תחושה ממשית לרעיון שלכם ולפטנט שהמצאתם. לאחר שהאבטיפוס מוכן ועובר את הבדיקות המתאימות, כמו בטיחות, ניתן להתחיל בייצור המוני של המוצר שלכם, ואז השמיים הם הגבול!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
פורטל הפטנטים www.GizmoMaker.co.il
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת נמרוד
במאמר זה נספר על שרותי פיתוח מכונה עבור חברות, מפעלים ויזמים. אם אתם מעוניינים בשרותים כאלה כדאי שתקראו את המאמר.
|
במאמר זה ניתן לכם טיפים כיצד תוכלו למכור את הרעיון של הפטנט שלכם לחברות הקיימות בשוק
|
במאמר זה נסביר כיצד יש להתחילו בפיתוח של מוצר או המצאה שחשבתם עליה. כל הכללים בכתבה הבאה
|
במאמר זה נסקר כיצד מעצבים תעשייתיים יכולים לסייע למוצר שלכם. בחברת גיזמו, אשר ביצעה פרויקטים מגוונים בתחומים: חקלאות, מיכשור רפואי, מוצרי בית, כלי עבודה, מכונות ייצור, רכבי שטח, עזרים לניתוח, כלי עזרה ראשונה, פטנטים בתחום אנרגיה ירוקה, מערכות לייצור אנרגיה, כלים להגיינה וכלי רחצה, פיתוח מערכות ניסוי וניהול ניסויים ועוד,
|
במאמר זה נסקור כיצד חברות הנדסה שונות יכולות לבצע בשבילכם תכנון הנדסי איכותי שיהפוך את המוצר שלכם לשם דבר
כל תכנון הנדסי כולל מספר שלבי משנה שבלעדיהם לא ניתן להגיע לתוצאה המושלמת הנדרשת. השלבים הם תכנון כללי, תכנון קונספטואלי , תכנון מפורט, עבודה על תיק שרטוטים, , אינטגרציה וניסויים, ייצור דגמים , הרכבות והרצות, הפקת לקחים ומסקנות, שיפורים ועדכונים, העברה לייצור סדרתי ועוד ועוד.
|
במאמר זה נסקור מהם השלבים הדרושים כדי לגייס מימון כספי עבור פיתוח המוצר שלכם
|
אם אתם מעוניינים לרכוש מדרסים אך חוששים מהעלות הכספית, כדאי שתדעו כי קופות החולים משתתפות במימון של העלות המדרסים, כך שאין שום סיבה, גם לא כלכלית, לדחות את שיפור בריאותכם.
|
מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור.
מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים
להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות
אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה.
המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה.
מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'.
אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?
|
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?
|
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
רקע
רשיון בישראל
עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965.
רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב
|
|
|
|
|