|
|
|
|
|
כך תפתחו ותכינו את החומר הדרוש לצורך מכירת רעיונות לחברות קיימות
|
|
|
יש לכם רעיון למוצר מהפכני, ואתם רוצים למכור אותו לחברה קיימת, כך שתוכלו לצאת לחופשה ללא דאגות ולתת לחברה להתמודד עם כאב הראש הכרוך בשיווק המוצר. איך מגשימים את החלום הזה? השחב הראשון בתהליך של מכירת רעיונות לחברות קיימות הוא לכתוב בדף את הרעיון שלכם לפטנט. עליכם לפרט מה המוצר שלכם מציע, מי הם המתחרים שלו בשוק, מי הוא קהל היעד, מה הפונקציות שלו, כיצד הוא פועל, כיצד הוא שונה ממוצרים דומים אחרים ועוד ועוד.
השלב השני בתהליך של מכירת הרעיון, הוא לבצע חיפוש פטנטים נרחב. עליכם לוודא שאיש לא חשב על פטנט כמו שלכם לפניכם זאת מטעמים של הגנה משפטית. אתם יכולים לבצע חיפוש בגוגל או במאגרי פטנטים הקיימים בעולם, אך ההמלצה שלנו היא לפנות לגורם מומחה שיגיע עם תוצאות חיפוש מדויקות יותר.
במידה ולא נמצא פטנט דומה לשלכם, בצעו הכרות עם השוק אליו אתם עומדים להיכנס. קראו על התחום, למדו אותו וההיו בקיאים ביתרונותיו וחסרונותיו וכיצד המור שחכם יכול להשתלב בשוק זה. אספו מידע על חבות המתחרות עמכם, פוטנציאל המכירה של המוצר, וכן העלויות שלעדתכם יירשו לפיתוח המוצר.
בשלב הבא עליכם לפתח אב טיפוס, שזהו דגם ראשוני של המוצר שלכם. חברת גיזמו המעסיקה מהנדסים ומעצבים תעשייתים שמומחים בייצורו של אב טיפוס. את אב הטיפוס הגישו עם תיק ייצור בו מפורטים השרטוטים והתרשימים לפיתוחו של המוצר שלכם.
בשלב האחרון של הליך מכירת הרעיון שלכם, עליכם לבצע תחקיר על החברה אליה אתם פונים. הכירו היטב את תחומי הייצור של החברה, לאילו קהלים היא פונה ומי העובדים בה. בפגישה עצמה הציגו את יתרונות מוצר שלכם על פני האחרים ואת כדאיות ההשקעה במוצר. שיהיה בהצלחה!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
פורטל הפטנטים www.GizmoMaker.co.il
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת נמרוד
במאמר זה נסקור את כל התהליך של עיצוב מוצר אצל מעצבים מומחים בתחום
השלב האחרון והסופי הוא שלב בניית אבטיפוס. אבטיפוס הוא הדגם הראשוני של המוצר שלכם והוא אמור לתת תחושה ממשית לרעיון שלכם. לאחר שאבטיפוס מוכן ועובר את הבדיקות המתאימות, ניתן להתחיל בייצור המוני של המוצר שלכם.
|
במאמר זה נספר על שרותי פיתוח מכונה עבור חברות, מפעלים ויזמים. אם אתם מעוניינים בשרותים כאלה כדאי שתקראו את המאמר.
|
במאמר זה נסביר כיצד יש להתחילו בפיתוח של מוצר או המצאה שחשבתם עליה. כל הכללים בכתבה הבאה
|
במאמר זה נסקר כיצד מעצבים תעשייתיים יכולים לסייע למוצר שלכם. בחברת גיזמו, אשר ביצעה פרויקטים מגוונים בתחומים: חקלאות, מיכשור רפואי, מוצרי בית, כלי עבודה, מכונות ייצור, רכבי שטח, עזרים לניתוח, כלי עזרה ראשונה, פטנטים בתחום אנרגיה ירוקה, מערכות לייצור אנרגיה, כלים להגיינה וכלי רחצה, פיתוח מערכות ניסוי וניהול ניסויים ועוד,
|
במאמר זה נסקור כיצד חברות הנדסה שונות יכולות לבצע בשבילכם תכנון הנדסי איכותי שיהפוך את המוצר שלכם לשם דבר
כל תכנון הנדסי כולל מספר שלבי משנה שבלעדיהם לא ניתן להגיע לתוצאה המושלמת הנדרשת. השלבים הם תכנון כללי, תכנון קונספטואלי , תכנון מפורט, עבודה על תיק שרטוטים, , אינטגרציה וניסויים, ייצור דגמים , הרכבות והרצות, הפקת לקחים ומסקנות, שיפורים ועדכונים, העברה לייצור סדרתי ועוד ועוד.
|
במאמר זה נסקור מהם השלבים הדרושים כדי לגייס מימון כספי עבור פיתוח המוצר שלכם
|
אם אתם מעוניינים לרכוש מדרסים אך חוששים מהעלות הכספית, כדאי שתדעו כי קופות החולים משתתפות במימון של העלות המדרסים, כך שאין שום סיבה, גם לא כלכלית, לדחות את שיפור בריאותכם.
|
מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור.
מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים
להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות
אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה.
המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה.
מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'.
אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?
|
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?
|
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
רקע
רשיון בישראל
עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965.
רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב
|
|
|
|
|