חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירות לקוחות על ידי תוכנת CRM - מה המינימום הנדרש ?

מאת: אסף וילנסקישימור לקוחות21/03/20121214 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעל 50% מהעסקים בישראל מתעסקים במתן שירות. המתקדמים שבהם ואלו שתודעת השירות עומדת בבסיס תפישת העסקים שלהם, משתמשים בתוכנות CRM לניהול קריאות השירות. חלקות פלטפורמות ה CRM תלויה במרבית המקרים בגודל הארגון ובצרכיו התפעוליים. ניתן להשתמש בתוכנות CRM לניהול שירות לקוחות או בהתקנה לוקלית (לדוגמא: ברק CRM – 32 ביט), או בפורמט SAAS (לדוגמא: Barak CRM system). בכל מקרה הפלטפורמה הנבחרת צריכה לעמוד במספר דרישות תאימות ראשוניות על מנת לענות על הצרכים.

דרישות סף הנדרשות מתוכנת CRM  למתן שירות לקוחות:


• פלטפורמות מרובות – יכולת ניהול הטיפול בקריאות השירות וסגירת הקריאות – שיבוצעו על פלטפורמות קבועות (PC) וניידות (טלבט /סמארטפון) כאחד

• נוחות -  פתיחת קריאת שירות ע"י לקוח הקצה צריכה להיות קלה ומהירה, וישירה לתוך תוכנת ה CRM. במקרים רבים תפישה זו נוגדת את תפישת העולם של בעל העסק המעוניין להקשות על הלקוחות את הקשר עם הארגון. בעל עסק כזה מאבד בסופו של דבר את נאמנות הלקוחות (אם היתה כזו)

• מבנה CRM והגדרות- יכולת התאמת ה CRM למתן שירות. הגדרות אלו כוללות -בניית סוגי הפעילויות, סטטוסים, תגובות, זמני תקן וכו' המותאמים לניהול שירות (בניגוד לאותן הגדרות עבור מכירות, שיווק וכו')

• ניהול תקופות שירות/אחריות – ללא היכולת לנהל על כל מוצר/שירות עסקי שנמכר ללקוח את תוקף השירות /אחריות , ולנהל חידושי אחריות /שירות –המערכת נכה

• יכולות מותאמות - שילוב יכולות נוספות ב CRM = הדפסת טופסי קריאת שירות לאנשי שטח ולהחתמת לקוחות הקצה, העלאת מצב קריאת השירות לאתר הארגוני (לנוחות המעקב של הלקוחות), מסכי FAQ לאנשי השירות, שילוב מפרטים טכניים בכרטיס המוצר

• קישוריות – אפשרות הפקת חשבוניות/ קבלות/ סליקת כ.א / ניהול הוראות קבע וכו' פנימי או קישור לתוכנה חיצונית

• מעקב יעילות – קביעת זמן תקן לסוגי קריאת השירות, ניהול SLA, דו"חות למעקב אחרי יעילות העובדים בחתכים שונים

• ניהול שעות – למצב של תמיכה מבוססת זמן –  ניהול בנקי שעות, ניהול רישום זמן טיפול בקריאה, חיוב לקוחות ע"פ זמן
לצפיה במערכת המותאמת לניהול שירות – יש להוריד דמו של "ברק CRM" מהאתר crm.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף וילנסקי הוא מנהל השווק וההטמעה של "תבל תעשיות תוכנה" המפתחת ומשווקת את תוכנת "ברק CRM". לחברה נסיון בן למעלה מ 10 שנים בכתיבת והפצת והטמעת "ברק CRM" ומעל 1000 משתמשים.
לפרטים: www.crm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף וילנסקי

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע09/11/091619 צפיות
כיצד מחברים איש שטח לשרת הארגוני או למערכת המחשוב הארגוני ? מאמר קצר זה סוקר את השיטות המקובלות בשוק ואת יתרונותיהן וחסרונותיהן + טבלת השוואה למילוי ע"י הקורא על מנת לבדוק את התאמת כל אחת מהשיטות לפי יכולות הארגון וצרכיו

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע30/08/091416 צפיות
ארגונים רבים מגיעים למסקנה כי עליהם לנהל את הקשר מול לקוחותיהם ואת דרך הניהול הפנימית בארגון, בצורה טובה יותר. לצורך כך הם מתחילים להתעניין ביישומי CRM כמענה לצרכים אלו ולצרכים נוספים. השאלה הגדולה היא - כיצד ניגשים לבחור את התוכנה המתאימה מתוך שלל התוכנות? ומהם ההכנות הנדרשות מהארגון על מנת להטמיע מהלך ארגוני חדש הכולל שינוי נוהלי עבודה ? במאמר זה אנסה לתת את שלושת העקרונות הנדרשים כהכנה לרכישת תוכנת CRM.

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע27/08/092398 צפיות
מהם הקריטריונים המרכזיים להצלחת הטמעת תוכנת CRM בארגון ? מה מבדיל בין הצלחה לכישלון ? במאמר זה ינתנו אבני דרך לבניית תוכנית הטמעה מוצלחת וכמו כן מופיע קישור לתוכנית הטמעה מובנית ויסודית שתבטיח את הצלחת ההטמעה בארגון

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע27/08/091414 צפיות
בזמן האחרון מתעורר שוב הדיון בקהילת מפתחי ומטמיעי תוכנות CRM על יתרונות ה CRM ב"ענן" (אינטרנט) מול אירוח תוכנת CRM בשרת הארגוני המקומי. הסיבה - התפקחות מהאופוריה הכלכלית שאפייניה את השנים הקודמות ואכזבה מקצב התפתחות והשלמות של מודל ה SAAS (תוכנה כשירות) מה הבעד והנגד ?

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231975 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21953 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21949 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201245 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20994 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191539 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191711 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica