מהן דרישות הסף מתוכנת CRM לצורך ניהול שירות לקוחות / מוצרים ?
בבואנו לרכוש / להשתמש בתכנת CRM לצורך ניהול שירות ללקוחותינו עלינו לבחור את התכנה היטב. לא כל תכנת CRM בנויה לניהול שירות לקוחות, ויודעת לנהל את הפעילות מול הלקוח בהקשר של המוצר/שירות שנמכר ללקוח (תוקף שירות, היסטוריית מוצר וכו')
אז מה נדרש על מנת להצליח בתפעול/ ניהול שירות הלקוחות ?
למאמר המלא...
|
כיצד מחברים איש שטח לשרת הארגוני או למערכת המחשוב הארגוני ? מאמר קצר זה סוקר את השיטות המקובלות בשוק ואת יתרונותיהן וחסרונותיהן + טבלת השוואה למילוי ע"י הקורא על מנת לבדוק את התאמת כל אחת מהשיטות לפי יכולות הארגון וצרכיו
למאמר המלא...
|
ארגונים רבים מגיעים למסקנה כי עליהם לנהל את הקשר מול לקוחותיהם ואת דרך הניהול הפנימית בארגון, בצורה טובה יותר. לצורך כך הם מתחילים להתעניין ביישומי CRM כמענה לצרכים אלו ולצרכים נוספים.
השאלה הגדולה היא - כיצד ניגשים לבחור את התוכנה המתאימה מתוך שלל התוכנות? ומהם ההכנות הנדרשות מהארגון על מנת להטמיע מהלך ארגוני חדש הכולל שינוי נוהלי עבודה ?
במאמר זה אנסה לתת את שלושת העקרונות הנדרשים כהכנה לרכישת תוכנת CRM.
למאמר המלא...
|
מהם הקריטריונים המרכזיים להצלחת הטמעת תוכנת CRM בארגון ? מה מבדיל בין הצלחה לכישלון ?
במאמר זה ינתנו אבני דרך לבניית תוכנית הטמעה מוצלחת וכמו כן מופיע קישור לתוכנית הטמעה מובנית ויסודית שתבטיח את הצלחת ההטמעה בארגון
למאמר המלא...
|
בזמן האחרון מתעורר שוב הדיון בקהילת מפתחי ומטמיעי תוכנות CRM על יתרונות ה CRM ב"ענן" (אינטרנט) מול אירוח תוכנת CRM בשרת הארגוני המקומי. הסיבה - התפקחות מהאופוריה הכלכלית שאפייניה את השנים הקודמות ואכזבה מקצב התפתחות והשלמות של מודל ה SAAS (תוכנה כשירות)
מה הבעד והנגד ?
למאמר המלא...
|