לאקונים את המוצר!
עיצובלוגו הוא פרט מתוך מכלול רחב של שיווק עסקי ונבנה כחלק ממכלול אותה רוצה החברהלייצג. אין זה משנה אם זה עסק קטן או חברת ענק, בסופו של דבר, שניהם רוצים וצריכיםלמכור לנו משהו. כולנו יודעים, כי אווירת הקנייה חשובה לא פחות מהקניה עצמה, אך רקמעטים מאיתנו מבינים כי רוב הלקוחות לא קונים את המוצר, או לפחות לא קונים רק אתהמוצר, אלא את כל המכלול שמגיע יחד איתו, את העטיפה לא פחות מאת המוצר עצמו.
עיצובלוגו
עיצוב לוגו הוא אולי המרכיב הכי חשוב בכל המכלול השיווקי. עיצוב לוגו הוא הכותרת של כל העסק,הזרקור המכוון על חלון הראווה המרכזי אותו רואים בכל מקום – על נייר המכתבים, עלגבי כרטיס הביקור, על מדי עובדי החברה, על אריזות החברה ועל עוד שלל רחב של פריטים. מסיבה זו, הלוגו צריך להיות ברור, פשוט, וייחודי. מלאכתעיצוב לוגו מבינה את כל המכלול השיווקי, ומכניסה אל תוך ציור אחד קטן, את כל המכלול אותו החברהמוכרת. עיצוב לוגו הוא זה שיוצר את העטיפה, ומבדיל את הנעלים החדשות שקניתם מנעלים זולות בשוק. הסמלהקטן של החברה, לוגו המסמל יוקרה ואיכות.
בחירתעיצוב לוגו
לכן,בבואכם לעצב את הלוגו של החברה שלכם, אתם בעצם מקבעים את החברה שלכם באופן מסוים,וכשממצבים חברה, חשוב למצב אותה באופן אופטימאלי. עיצוב כזה חייב להיעשות כחלקמתהליך מיתוג בו הינכם מגדירים את עיקר העשייה של החברה, ואת יתרונותיה אל מולהמתחרים העיקריים שלה. עקרונות אלו, ובוא לכדי ביטוי בלוגו אותו תעצבו. מסיבה זאת, חשוב מאוד להבין כי עיצוב לוגו הוא בעל חשיבות מרכזית בתהליך המיתוג, ולא להתפשרעל עיצוב זו או עיצוב ביתי, הלוגו הוא טביעת האצבע שלכם, וסימן ההיכר שלכם בכל מקוםהאמור להעביר את התפיסה של החברה, האווירה בה, את מה שברצונכם לשדר. לוגו שמשדרחום וביתיות, לוגו שמשדר הצלחה או לוגו שמשדר פשטות ויושר, יעשה לכם שם טוב, ויסבירלכולם במבט אחד מה שלא מסבירות אלף מלים.