אהבה ממבט ראשון....
אתםנכנסים למשרד. שולחן, כסא וכוננית חומים. הכל כמו בכל שאר המשרדים, ובזמן שאתם מחכים לאדם איתו קבעתם פגישה, אתם יושבים וממתינים. מנסים להבין מהו אופי המשרד,כמה מסודר האדם איתו קבעתם אך טרם נפגשתם בעבר, האם יש לו משפחה, ומה בדיוק החברההזו שאותה הוא מנהל. כדי להעביר את הזמן את מחטטים באופן ספונטני בניירת שעלהשולחן, ומשהו צד את עיניכם. כרטיס ביקור בגודל סטנדרטי בלי שום סימן ייחודי כלפיחוץ, אבל משהו בו תפס אתכם. על הכרטיס לצד שמו ומספר הטלפון של אותו אדם, יש גםלוגו חינני במיוחד. לוגו שאומר הכל, לוגו שגורם לך חשק לעבוד עם חברה כל כך פשוטהומסודרת. כשהפגישה מתחילה, למנהל החברה לא נותר כבר הרבה מה להסביר, הלוגו עשה אתשלו.
עיצוב לוגו – המסלול הישיר להצלחה בטוחה
על מנתשלוגו יצליח למכור כל כך טוב, הוא צריך להיות מיוחד ומוקפד.עיצוב לוגו איננו הצמדת שם חברה לתמונה או סמל, אלא יצירת קונספט, יצירת תעודת זהות, מין חלוןראווה אשר אמור להציג לקונה שעוד לא נכנס ורק הציץ במבטו, רושם עז, ומידע שלא יכוללעזוב אותו. עיצוב לוגו הוא מלאכת מחשבת, מלאכת מחשבת הכוללת הפיכת רעיון לסמל –לתמונה. הפיכת רעיון לתמונה חשובה מאוד מבחינה פסיכולוגית, משום שהיא משדרת עלרבדים קמאיים יותר של הנפש, וממילא בסיסיים יותר. רבדים אשר משתמשים לא מעטבאינסטינקטים, ומעבירים מידע למוח במהירות כזו שבדרך כלל לא ניתנת למעקב. משום כך,הרבה מההחלטות שלנו אינן מודעות, ומסיבה זאת חשוב ליצור לוגו שיחדור ישר אל תוךרבדים אלו בלקוחות שלך, ויגיד שם את "המלים הנכונות".
עיצוב לוגו – המיתוג שלך
לוגוטוב נבדל מלוגו טוב פחות לא באסטטיות שלו, או בכמה הוא נקלט בעין, אלא בעיקר בכמההוא משדר באופן מדויק את אופיו של העסק, או נכון יותר את האופי אותו רוצה מזמיןהעבודה לשדר. את מה שברצונך לשדר כחברה, עלייך להפוך לכמה שיותר פשוט, לכזה שניתןלהעביר דרך מבט אחד קצרת, מבט שיגרום לכל מי שיצפה בו, להתאהב במקום ולהישאר בו.