א. גל־הארכובה במנוע מסתובב במיסבים הראשיים. מיסבים אלה נמצאים בשני הקצוות ובכמה נקודות־ביניים לאורך גל־הארכובה. במנוע לרכב מסוג מנוע טורי הם נתמכים על־ידי צלעות תמיכה, שהן חלק בלתי נפרד מבית־הארכובה. המיסבים הם מאותו סוג, המורכב בטלטל כלומר שכבה דקה של מתכת מיסביםהעשויה ארד או פלדה.
ב. חציה האחד של הקסווה מחוזק לחלקו התחתון של המיסב וחציו השני לחלקו העליון בדומה לטלטל.
מידור זה של המיסב הוא רצוי ביותר, כי הקסווה היא חליפה או ניתנת לגירוד או להתאמה מיוחדת. לעומת זה חסרונו של סידור זה הוא בכך, שאי־אפשר לחרוט או לקדד את המיסבים לכל אורך חטיבת הצילינדרים לצורך התאמה מדויקת לכל אורך גל־הארכובה ולצורך הקבלת צירי המיסבים השונים. במקרה של אי התאמה כזאת תהיה שחיקה מוגברת בשטחים מסוימים של המיסבים.סידור הקסווה הוא יקר יותר,
אך יתרונותיו מרובים מחסרונותיו. העומס העיקרי של המיסבים הוא רדיאלי, אך קיים גם כוח צירי, הפועל בעיקר בעת הפעלת דוושת־המזווג, אם כי הוא אינו גדול ביותר. אחד המיסבים הראשיים מצויד בשפתיים, כדי שיהיה עמיד בפני עומס הכוח הצירי. הוא משמש מיסב רדיאלי וצירי כאחד.
על פי רוב יש חריצים במיסבים הראשיים המשמשים לחלוקת השמן במנוע.
ג. מנועים לרכב רדיאליים משתמשים בשיטות שונות של מיסבים ראשיים לתמיכת גל הארכובה. השיטה המקובלת ביותר בתוך מנועים לרכב רדיאליים היא גל הארכובה, גל הארכובה המורכב על שני מיסבים ראשיים. אחד מכל צד של הארכובה ומיסב שלישי בחלקו הקידמי של בית הארכובה.
ד. השסתומים
לכל צילינדר הנמצא בתוך מנועים לרכב בעלי ארבע מהלכים צריך להיות שסתום כניסה אחד לכניסת התערובת לתוך הצילינדר, ושסתום פליטה אחד, דרכו יוצאים הגזים השרופים. השסתומים במנוע נתונים בתנאי עבודה ולחצים קשים ביותר לכן לקירורם חשיבות רבה.