כדאי מאוד לקחת בחשבון הקמת דף נחיתה או להשקיע בשדרוג דף נחיתה קיים על פני הבאת טראפיק נוסף לאתר, שאינו מועיל כלל. תנו את הדעת בעמוד נחיתה מעולה שיוכל להפיק יחסי המרה מעולים בהתאם. תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש.
כמו בשלב פיתוח אתרים באינטרנט שלכם, שימו דגש על בדיקת תפקוד עמוד הנחיתה אחת לתקופה ויעילותו כמובן, ועדכנו אותו לאורך כל התקופה הייעודית, דיוק כפי אתם מעדכנים את תוכן האתר.
צרו הפניות לגולשים לעמוד הנחיתה הייעודי שלכם. גולשים ברשת בתת המודע שלהם, נוטים לקבל החלטות במהירות של עד 10-15 שניות בלבד אם להישאר באתר או האם לפנות לאתר אחר. בעת פיתוח אתרים באינטרנט שלכם, תוכלו לשים דגשי עבודה בתהליך כהכנת תשתית קידומית גם ובמיוחד כהכנה לקראת העלאת עמוד נחיתה ייעודי.
כאשר גולש לוחץ על ההפנייה בעמוד הנחיתה שלכם, הוא מעוניין להגיע לאתר או למיקום באתר שלכם בצורה מדוייקת ללא הפניות שווא או הפנייה על הפנייה וכד'. אם גולשים לא ימצאו מיד את מה שהביא אותם למיקום הספציפי באתר שלכם, אל תתפלאו אם הם יעזבו את האתר ללא המרה.
גולש מעוניין לדעת, לבחון ולקבל מידע נכון, אמיתי ומפורט ורק אז אולי ירכוש את המוצר שלכם. לא מספיק לתת תמונה ויפרוט דל של כמה מילים אודות המוצר. נדרש להגדיל לעשות ולהרחיב במלל, מפרט טכני אם ישנו, תמונות נוספות ומידע שישאיר את הגולש ויגרום לו לקנות.
נדרש לפרט אודות המוצר באופן נרחב. ככל שתפרט יותר כך יסייע הדבר לאינדוקס המידע על ידי מנועי החיפוש להקנות מקום בו יופיע בתוצאות הרלוונטיות לתחום / המוצר. מקובל בעת פיתוח אתרים להדגיש ולאפיין יחד עם חברת בניית האתרים אופטימיזציה והכנת תשתיות האתר להתאמה מיטבית לאינדוקס על ידי מנועי החיפוש.
שימו דגש על היתרונות של המוצר שלכם בהשוואה למה שמפורט אצל מוצרים מתחרים. אל תפתחו במערכה מלחמתית נגד מוצרים מתחרים, זה גורם לגולשים לסלוד מהמטרה שלכם. תנו את הדגש על יתרון המכירה של המוצר שלכם דוקא והדגישו אותו בפני הגולש.
הדבר הנוסף ומהעיקריים ביותר הינו לתת ערך מוסף מיוחד למוצר שלכם. יתרון המוצר שלכם הוא בעצם הערך המוסף עבורכם ומבדיל אתכם מהמתחרים שלכם. כאשר גולש מבקר במספר אתרים מקבילים, צריך לחשוב ליצור סיטואציה בה לרוב יחליט מדוע להישאר באתר שלכם וליצור מכירה מוצלחת.
צרו חווית משתמש פשוטה וייחודית. צרו יכולת לנווט באתר שלכם בצורה יעילה, חווייתית ומהנה.
עמוד הנחיתה יהווה יעד מרכזי יחיד ועל זה צריך לשים את כל הדגש.
תצאו מתוך הנחה שאתם צריכים לגרום לגולש ואולי אף ממש להוביל אותו אל היתרונות היחסיים שלכם ממש על ידי שכנוע מכירתי / שירותי ולא רק באמצעים של פירוט והצגת המוצר.
תבדקו כי הגולשים בעמוד הנחיתה שלכם חווים את ההצעה שלכם ולא רק קוראים אותה, ושההצעה מודגשת מספיק בכדי לגרום לגולש לרכוש את המוצר שבחרתם למכור לו.
תנו אפשרות להשוואות אם ניתן ביחס לשוק, אם אתם מפרטים אודות עובדה כלשהי לגבי המוצר, ואפשרו הצגת הפניות למקורות שגולשים פוטנציאלים יכולים לאמת את ההצעה שלכם באמצעותם.