האינטרנט הוא פלטפורמה עסקית, מקצועית וחברתית שאין שנייה לה. אתם כבר שם?
חוששים מן הירידה בהכנסות? בפן העסקי, האינטרנט הוא אמצעי פרסום פנומנאלי. עורכי דין ברשת, אשר הקימו אתר אינטרנט מוצלח ופעילים בפורומים משפטיים, צופים בגידול משמעותי בהכנסותיהם.
מה בדבר קשרים מקצועיים עם הקולגות? הרשת פותחת בפני עו"ד ברשת, אפשרויות רבות לנטוורקינג. כך נוצרים שיתופי פעולה בין עורכי דין שונים. הצטרפו עוד היום לפייסבוק ותרגישו איך העולם נפתח.
פעילים חברתית? זה הזמן להשפיע! הרשת נותנת במה לעורכי הדין, להשפיע על סדר היום החברתי- כלכלי- פוליטי ולהשתמש בתפקידו של המשפט בחברה, כדי לפעול למטרות טובות וחשובות.
העתיד הוא ברשת והעתיד כבר כאן!
ההצפה במקצוע, יוצרת אבטלה ופוגעת ברמה ההכנסה של עורכי הדין. רבים חשים את התחרות הנוקשה, נושפת על עורפם אך אין להיכנע לה. במקום זאת, יש להכיר את הכלים החשובים ליצירת נוכחות ברשת ולדהור על מסלול ההצלחה.
אתר אינטרנט מושך, המבוסס על כללים שיווקיים נכונים, פעילות ברשת החברתית פייסבוק, וכתיבת מאמרים ברשת, הם אלו שיביאו אליכם את הלקוח הבא וזה שאחריו וזה שאחריו....
הרשת היא המקום אליו פונים לקוחות פוטנציאלים, למציאת עורך דין ואתם חייבים להיות שם!
שמירה על הקיים ובוודאי, התפתחות מקצועית וגידול בהכנסות, דורשים פעילות אקטיבית באינטרנט. העתיד הוא ברשת והעתיד כבר כאן!
להצטרף לפייסבוק – זה מתאים לי!?
בניית אתר אינטרנט טוב ורלוונטי, הוא הצעד הראשון לשיווק עורכי דין ברשת. אולם, הוא אינו הצעד היחיד. מקומן של הרשתות החברתיות בכלל ושל רשת הפייסבוק בפרט, בחיי כולנו, מזמינות את עורכי הדין, להצטרף אליהן ולתת ללקוח הפוטנציאלי, עוד נתיב הגעה אליהם.
חלק ניכר מעורכי הדין, תוהים האם הפייסבוק הוא המקום המתאים בשבילם. רבים חוששים מפגיעה בתדמית המקצועית ועל כן, נמנעים מלפתוח כרטיס ברשת החברתית.
עורכי דין ברשת, צריכים להיות בפייסבוק, אך חשוב לעשות את זה נכון! הפייסבוק יכול להביא לפתח דלתכם, לקוחות חדשים ושיתופי פעולה מקצועיים, אם תפעלו בחוכמה.
הקדישו זמן לעריכת הכרטיס. מצאו את האיזון שבין האישי למקצועי: ספרו על תחומי העיסוק של המשרד, על מנת שהלקוח יוכל להתרשם מהמקצועיות והמומחיות המשפטית של עו"ד ברשת, אך אל תתרברבו על הצלחותיכם...
אפשרו לו להכיר אתכם גם בפן האישי, אך מבלי להגזים עם תמונות מביכות...
זכרו את המטרה המובילה אתכם בכרטיס הפייסבוק: ליצור רושם מקצועי אך נגיש, יוקרתי אך בלתי מתנשא.
זכרו כי לכל תגובה שלכם, לכל like ולכל פוסט, יכולה להיות השפעה על הרושם שאתם יוצרים ולכן – אל תגיבו לכל דבר ואם אתם מגיבים, חשבו על הניסוח המתאים, בדיוק כפי שהייתם חושבים בכתיבת סיכומים!
עו"ד ברשת, רוצה לשדרג את האתר שלך אך לא יודע מאיפה להתחיל? שוקל להצטרף לפייסבוק אך חושש לעשות טעויות וליצור רושם בלתי מקצועי? עורך דין אדי סוברי, הוא הכתובת שלך לשיווק נכון ברשת. הבלוג שלו, עו"ד ברשת, ייתן לך את כל המידע שאתה זקוק לו, בכדי לקדם את עצמך ואת המשרד שלך, בצורה הטובה ביותר.
היו ברשת והשפיעו!
האינטרנט אינו רק פלטפורמה עסקית ומקצועית, אלא גם במה חברתית – פוליטית. זהו המקום לפרסם את דעותיכם המקצועיות והאישיות, על נושאים שברומו של עולם ולהשפיע על הסדר החברתי – כלכלי – פוליטי בארצנו הקטנה.
עו"ד ברשת, יכול לעורר מודעות ציבורית לנושאים שונים בתחום המשפט, לפעול לצמצום הפערים החברתיים ולתרום מזמנו ומהידע שלו למען מטרות טובות.