פוסטרים משותפים
פוסטרים משותפים הם פוסטרים חכמים יותר. במקום ללכת ולהשקיע הון עתק על הדפסה של פוסטרים בבית דפוס באפשרותינו להציע שיתופי פעולה כאשר מדפיסים פוסטרים. קבוצות רכישה הם מנהג פופלארי מאוד בכל תחומי החיים ניתן למצוא קבוצות רכישה שעובדות בנדלן, ניתן למצוא קבוצות רכישה שמתעסקות בטיסות לחו"ל, וגם בעולם הדפוס אפשר ליצור קבוצות רכישה.
תדמיינו לעצמכם תמונה בראש. קבוצה של עסקים שכונתיים תחברים ביחד ופונים לבית דפוס על מנת להדפיס פוסטרים משותפים לכל העסקים. הפוסטרים המהממים נתלים במקומות שונים בשכונה ומפרסמים חבורה של עסקים ביחד פוסטרים כאלו מושכים מאוד את העין של הלקוחות שגרים בשכונה. דמיינו את עצמכם עוברים ליד פוסטרים שמפרסמים גם את הפיצריה השכונתית שאתם תמיד אוכלים בה, גם את המכבסה שאתם תמיד מכבסים בה וגם את הספרית שאתם תמיד הולכים אליה.
פוסטרים כאלו הם בעלי נוכחות גדולה מאוד מכיוון שאנחנו מכירים את רב האלמנטים שקיימים בהםץ פוסטרים כאלו יכולים להיות פוסטרים שמושכים קהל לקוחות גדול לחנויות. הסיבה העיקרית ליצור פוסטרים כאלו הוא על מנת להוזיל עלויות הדפסה. ברגע שקבוצה של אנשים מדפיסים על גבי פוסטרים עלויות ההדפסה מתחלקות ביותר אנשים. פוסטרים משותפים עובדים כמעט באותה צורה שדפוס אופסט עובד. דפוס אופסט מדפיס על גבי גליונות גדולים מוצרי דפוס ללקוחות רבים.
כאשר אנחנו מזמינים כרטיסי ביקור למשל כרטיסי הביקור שלנו מודפסים ביחד עם כרטיסי ביקור של אנשים שונים וכולנו ביחד מקבלים מחיר טוב יותר. פוסטרים משותפים עובדים על אותו רעיון. כל עסק מקבל נתח או חתיכה מהפוסטרים שהוא יכול להדפיס עליה מה שהוא רוצה. במקום לחתוך את הפוסטרים לפליירים אנחנו משאירים את הפוסטרים בגודלם המקורי ותולים אותם ברחבי העיר כאשר מספר עסקים מפורסמים על גבי הפוסטרים שלנו.
פוסטרים כאלו יכולים להיות פוסטרים מצויינים לשכונות מגורים. גם אומנים שרוצים לפרסם הופעות באותו מועדון יכולים להישתמש בשיטה של שיתוף על גבי פוסטרים ולהדפיס פירסום להופעות שלהם ביחד עם הופעות אחרות. לקוחות שמעוניינים לראות הופעות יכולים להיסתכל על הפוסטרים האילו ולהנות מתוכן פירסומי רב של הרבה אומנים. פוסטרים כאלו הם פוסטרים שמושכים יותר תשומת לב.
הסיכוי שלקוחות יראו אומן אחד שהם אוהבים מתוך שש אומנים שמפורסמים על גבי פוסטרים הוא גדול יותר ועל ידי כך גם שאר האומנים על פוסטרים מקבלים פירסום. פוסטרים משותפים יכולים להתאים גם לעסקים שרוצים לפרסם לתיירים ויכולים ליצור שיתופי פעולה בין אנשים שעוסקים בתיירות. האפשרויות לשיתופי פעולה על גבי פוסטרים הם בלתי מוגבלות וקיימים אנשים רבים שימצאו בשיטה הזאת רעיון נהדר לשלב כוחות ולחסוך בעלויות. בית דפוס מצידו לא מגביל את המדפיסים בתוכן ולכן בית דפוס מעודד שיטופי פעולה כאלה ומוצא בהם רעיון נהדר לקידום מכירות גם עבורו.