.
פליירים הם מוצרי פירסום פופלארים ואטרקטיבים שחברות רבות בוחרים להדפיס ולהשתמש בהם על מנת ליצור חשיפה לעסק. כאשר אנחנו הולכים ולומדים תקשורת חזותית ועיצוב גרפי בבית ספר גבוה לעיצוב אנחנו בעצם לומדים כיצד אנחנו יכולים לעזור ללקוחות שלנו לתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה טובה יותר. פליירים הם היזדמנות נהדרת לתרגל את כל מה שלמדנו בבית ספר לעיצוב.
כאשר אנחנו מגיעים לראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס פליירים ואנחנו רוצים להיבחר למשרה של גרפיקאים חשוב מאוד שנפגין הבנה בכל מה שקשור לעיצוב של פליירים. ראיון עבודה הוא כמו עבודה בפני עצמה. לפני שמגיעים לראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס פליירים חשוב לערוך תחקיר רציני על כל נושא הפליירים.
פליירים יכולים להיות מודפסים בכמויות שונות ולהגיע בעיצובים שונים ומשונים. פליירים הם אומנם מוצר דפוס שיש לו הרבה חסרונות אבל חשוב מאוד ללמוד היטב את היתרונות בהדפסה פליירים ולדעת למנות אותם כשאר מגיעים לראיון עבודה. מנהל בית דפוס שמדפסי פליירים שמחפש מעצב גרפי שיעצב עבורו פליירים יעריך יותר מועמד שיגיע עם ידע מוקדם בכל עולם הדפוס והפליירים. פליירים מודפסים על נייר מסויים ומגיעים בגודל מסויים בדרך כלל שאילו הן שתי אינפורמציות שחשוב מאוד לדעת.
כאשר מגיעים לראיון עבודה ורוצים להפגין ידע. ראיון עבודה שלם יכול גם ליפול על חוסר ידעץ גם אם אתה גרפיקאי מוכשר מאוד ואתה יכול להכין פליירים מהממים אבל הגיע לפניך מועמד שהפגין ידע רב בנושא של פליירים יש סיכוי שהגרפיקאי השני יקבל את המקום ואת המשרה במקומך. בדיוק כמו שאנחנו מעצבים פליירים כך אנחנו צריכים להגיע לראיון עבודה. פליירים שלא מצליחים להרשים את הלקוח ולהעביר את כל המידע והידע שרצוי להעביר כאשר מנסים לפרסם משהו הם אינם פליירים טובים. גם אנחנו צריכים להתייחס לעצמנו באותה צורה כאשר אנחנו מגיעים לראיון עבודה.
אם נדמיין את עצמנו לרגע ונחשוב שאנחנו פליירים נוכל להחליט איזה מידע אנחנו רוצים להבליט על עצמנו ואיזה מידע אנחנו נרשום באותיות הקטנות. נוכל להחליט האם להגיע לראיון עבודה עם חולצה כחולה או אדומה בדיוק כמו שאנחנו משקיעים מחשבה בצבעים שאנחנו משתמשים בהם בפליירים. ראיון עבודה הוא מסע פירסום לכל דבר ואתם בתור גרפיקאים צריכים למכור את עצמכם. לגרפיקאים יש כלים רבים שהם יכולים להשתמש בהם על מנת למכור את עצמם בצורה טובה יותר. ככה זה פליירים של בתי מלון.
גרפיקאים יכולים להראות סקיצות ישנות שהם הכינו בעבר כאשר הם התבקשו לעצב פליירים, גרפיקאים יכולים להראות תיק עבודות שלם על מנת שמנהל בית הדפוס יוכל להיתרשם מהדרך בה הם עובדים ומקונספט בו הם מעצבים פליירים. גרפיקאים צריכים להראות בקיעות כאשר הם מעצבים פליירים ולשלוט היטב בתוכנות מחשב.