כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.
סוכן אומנים עובד בעבודה שהיא ייצוגית ולכן חשוב מאוד שכל מה שהוא לובש או מחזיק בפגישה יהיה ייצוגי. פולדרים הם דרך מצויינת לשמור על ייצוגיות בפגישות כאלו. בתוך פולדרים יכול סוכן האומנים להכניס מידע רב על האומן אותו הוא מייצג. פולדרים יכולים להכיל בתוכם פליירים, עלונים, גלויות, תמונות ופרטים אישיים על אומנים שאנחנו רוצים למסור. פולדרים יכולים להיות במקרה של פגישות כאלו גם פולדרים אנחנו נותנים לאנשים ומארגנים עבורם את כל החומר שהם צריכים.
פולדרים חשובים מאוד כאשר אנחנו מייצגים אומנים. פולדרים בתור פריט מיתוגי מספר אחת יכול בקלות להפוך אומן ליוקרתי יותר או נחשב יותר. כאשר אנחנו מדפיסים פולדרים בבית דפוס עלינו להיסתכל על פולדרים כעל חלק מהמלתחה שלנו פולדרים הם מוצר אותו אנחנו מחזיקים ביד ואיננו מחביאים אותו בתוך ארנק או תיק ולכן חשוב מאוד שפולדרים יראו טוב ויעשו עבושה טובה.
בית דפוס יכול להוסיף על גבי פוסטרים השבחות נייר שונות שהופכות את הפולדרים ליוקרתיים יותר. פולדרים שמייצגים אומנים צריכים להיות מעוצבים ברמה ובדרך שמתאימה לאומן. פולדרים של זמרי רוק למשל צריכים לקבל עיצוב ועטיפה שמתאים לאומן וסוג המוזיקה, בעוד שפולדרים שמייצגים אומנים מיזרחיים תתאים להם עטיפה אחרת לפולדרים ודרך אחרת לעיצוב של פולדרים. ברגע שמבינים שפולדרים בפגישות כאלו הם בדיוק כמו כרטיסי ביקור מקבלים כיוון יותר חזק לגבי האופי שצריך לעצב אותם.
סוכני אומנים טובים משכילים להשקיע בפולדרים אותם הם מדפיסים ודואגים להכין פולדרים שהם יכולים להעביר הלאה להשאיר בידיים של לקוחות. הדפסה של פולדרים אותם אנחנו ממלאים בתוכן שיווקי על אומן היא דרך מצויינת לשווק הופעהאו אירוע. על ידי כך שלקוחות ייצאו מפגישה איתנו מצויידים בפולדרים שמלאים בפליירים, כרטיסי ביקור, עלונים, גלויות, ודפי מידע ותמונות שונים של אותו אומן יכולים לשרת אותנו מאוד בכל מה שקשור ליחסי ציבור.
העובדה הזאת נכונה לגבי כל עסק. רשימות תפוצה יכולות להיות דרך נהדרת עבור כל איש עסקים שמגיע לפגישה להעביר מידע כתוב ללקוחות שאנחנו נפגשיםאיתם. פולדרים יכולם לאגוד בתוכם כמות גדולה מאוד של תוכן שכולו מודפס ומסוגנן באותה צורה בה עיצבנו תוכן בבית דפוס לפליירים וכרטיסי ביקור. פולדרים הם הכרטיסי ביקור החדשים. רק שמי שמצליח להבין זאת מקבל כרטיסי ביקור שהם גדולים יותר שיש להם נוכחות חזקה יותר ושהם משפיעים יותר.