פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.
בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה מה לכלול בעיצוב הגרפי של הפליירים. לרוב כמובן יש רעיון כללי של מבצע מיוחד או הצעה משתלמת שרוצים לפרסם על גבי הפליירים ובכך לגרום ללקוחות ליצור קשר עם בית העסק, אך מה לגבי העיצוב הכללי של פליירים? האם לכלול תמונה? אם כן איזו? בוודאי שכדאי לכלול את הלוגו כחלק מעיצוב הפליירים, אך אולי עדיף לשנות אותו קצת ומה עושים כאשר אין לוגו לבית העסק? האם אותם פליירים יהיו יעילים פחות או ישדרו חוסר רצינות ללא הלוגו?
עיצוב פנים בתל אביב- פליירים עם אלמנטים גרפיים נכונים הוכחו כיעילים יותר. פרסום עשיר בתמונות, רקעים ואלמנטים גרפיים שיוצרים מסר ויזואלי נכון יעניינו את הלקוח ויעוררו תחושות נכונות של אמינות ובטחון בעיניו. תמיד מומלץ לבחור בעיצוב גרפי של פליירים מעניינים עם תמונות הממחישות את המוצר, השירות או תוצאותיו, זה גם יוצר מראה יותר מעניין שקל יותר לקלוט מאשר קריאת טקסטים ארוכים, וגם מעניק תחושת אמינות בעיני הלקוח, שלא מדובר בפרסומת מפוברקת אלא במשהו אמיתי שעובד.
שילוב של לוגו על גבי פליירים הוא חשוב, אם כי לא הכרחי. גם אם לעסק אין לוגו אפשר ליצור משהו מהיר כחלק מהעיצוב הגרפי של פליירים שישמש כלוגו, אפילו אם מדובר בפשוט כתיבת שם העסק באופן מכובד, ולא כחלק מהטקסט השוטף. למה זה חשוב? לוגו שמופיע על פליירים יוצר זהות עסקית ותחובה של עסק מכובד ומושקע, אפילו כשמודבר בעסק קטן. אותו מסר של רצינות ואמינות חשוב ביותר על מנת לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שרואה את אותם פליירים לבחור בעסק שלכם ולא במתחרים שלכם, והצגת לוגו עסקי יסייע רבות ביצירת תחושה זו.
כאשר יש לוגו קיים לבית העסק, כדאי לא לשנותו לעיתים תכופות אלא לפרסם את אותו הלוגו על פליירים ובכל הפרסומים של החברה. הדבר יוצר אחידות וזהות עסקית שתושרש בתודעת הלקוח שיראה את הפרסומים של אותו בית עסק במקומות שונים, על גבי פליירים, פוסטרים, שלטים וכו'. מומלץ לבחור במעצב גרפי מקצועי שיצור עבורכם לוגו שאיתו תרוצו לאורך שנים ארוכות, גם על גבי פליירים וגם בשאר הפרסומים ומוצרי הדפוס שתיצרו עבור בית העסק.