עולם הפירסום הוא עולם ענק. קשה מאוד לכתוב טיפים לפירסום על גבי דף נייר אחד. על מנת לפרסם טוב את עצמנו עלינו להבין גורמים רבים בשוק מולו אנחנו עובדים.
בכל זאת אם אנחנו מנסים ליצור טיפים לפירסום יעיל באפשרותינו לחבר אחד ועוד אחד ולנסות לחבר כמה גורמים יחד שיכולים ליצור עצות טובות מאוד לפירסום. חברות שמדפיסיות פוסטרים למשל יכולות להיות יעילות מאוד בניסוח טיפים לפירסום. חברות שמדפיסות פוסטרים עובדות עם מלאי גדול מאוד של לקוחות ויכולות לדעת להבדיל בין פירסום טוב לפירסום שהוא פחות טוב. על מנת לפרסם עסק או אירוע בצורה יעילה אפשר לקחת את הפוסטרים כדוגמא מוציינת שמכילה אלמנטים חשובים בפירסום
1. גודל- על מנת שנפרסם את עצמנו בצורה טובה אנחנו צריכים לפרסם בגדול. הדפסה של פליירים למשל בכמויות קטנות היא לא יעילה. פוסטרים לעומת זאת הם מוצר דפוס גדול. פוסטרים הם מוצר שאי אפשר להיתעלם ממנו גם אם אנחנו מדפיסים כמות קטנה של פוסטרים. לכן אם אתם מנסים ליצור דוגמא של פרסום באינטרנט טוב קחו לדוגמא את המוצר פוסטרים ותבינו למה הגודל כן קובע.
פוסטרים יפרסמו בצור היעילה כל תוכן בגלל הגודל שלהם. כאשר אנחנו עובדים ליש פוסטרים אנחנו עומדים ליד נייר גדול שאי אפשר להיתעלם ממנו. פוסטרים יכולים להכיל בתוכם הרבה צבעים ולקבל עליהם תמונות ענקיות. לא חייבים להדפיס פוסטרים אם רוצים לפרסם אבל חשוב לקחת את רעיון הגודל מהפוסטרים וללכת איתו קדימה בכל מדיום פירסומי אותו נבחר.
גם כאשר מפיקים פירסומת לטלויזיה צריך לחשוב בגדול ולא להפיק פירסומת קטנה. ככל שנפרסם בצור הגדולה יותר וניקח דמויות גדולות יותר שיפרסמו אותנו כך נצליח יותר. גם שנאחנו מדפיסים פוסטרים חשוב מאוד שניקח דמויות גדולות להדפיס על גבי הפוסטרים שלנו. אפשר להישתמש בכוכבי מוזיקה ובכוכבי טלויזיה גדולים על מנת שהם יעזרו לנו לפרסם את עצמנו. פוסטרים עושים הכל בגדול ולכן חשוב שגם התוכםן של הפוסטרים יהיה גדול.
2. טקסט- בפוסטרים יש מקום גדול לתוכן וטקסט אין גבולות לכמות התוכן שניתן למקם על גבי פוסטרים. גם אם החלטנו להוציא פוסטרים ללא תוכן רב זה בגלל שאנחנו בחרנו זאת ולא בגלל שהיו לנו מגבלות של מקום. בכל מדיום שניבחר לפרסם חשוב מאוד שאנחנו נשלוט בכמות התוכן ולא המקום ישלוט בכמות התוכן.
פוסטרים הם דוגמא מצויינת למוצר דפוס שאנחנו יכולים להדפיס עליו אותיות ענקיות ואנחנו יכולים להדפיס עליו מעט טקסט. העיקר שאנחנו שולטים בתוכן. בטוח יצא לכם גם לראות פוסטרים שמלאים במלל וממש מסבירים ומעבירים אינפורמציה. הדרך שפוסטרים נראים נמצאים בשליטה שלנו. וזה מה שצריך לקחת הלאה. גם שאנחנו מפיקים פירסומת לטלויזיה חשוב שכמות המלל תהיה בשליטתנו ולא יכתיבו לנו את הטקסט. על מנת לפרסם בצורה יעילה חשוב מאוד שיהיה מקום רב לטקסט כמו על גבי פוסטרים.