כל בית עסק מנסה תמיד להוצא את המוצר הטוב ביותר שהוא יכול. האימרה הזאת נכונה לגבי כל סוג של מוצר ולגבי כל סוג של עבודה. כאשר מדובר בעסקים המוצרים שאנחנו מוכרים ושירות שאנחנו נותנים הוא מה שהולך לפננו והוא זה שבסופו של דבר עושה לנו את הפירסום הטוב ביותר. עסק שמוכר מוצרים טובים הוא עסק שיהיה לו קל מאוד למשוך אליו לקוחות מגיעים מפה לאוזן. עסק שאינו מוכר מוצרים טובים הוא עסק שיהיה לו בעיה גדולה לשווק את עצמו מכיוון שהלקוחות שלו יעשו עבורו פירסום שלילי.
זאת הסיבה שחשוב מאוד להוציא לקוחות מרוצים כאשר הם מגיעים לבית הדפוס שלנו על מנת להדפיס פליירים. פליירים הם מוצר דפוס שלקוחות מדפיסים עבור פירסום העסק שלהם. פירסום של עסק הוא אלמנט חשוב מאוד בהצלחתו של עסק ולכן כאשר לקוחות מדפיסים פליירים יש להם ציפייה גדולה מאוד שהפליירים אותם הם מדפיסים יהיו מוצלחים ויפים.
במידה ואנחנו נתקלים במצב בו לקוח אינו מרוצה מהפליירים שהדפסנו לו עלינו לבצע עבודה יסודית מאוד בשירות לקוחות על מנת להוציא את הלקוח שלנו מרוצה ועל מנת שננוכל לשמר אותו. גם במצב בו אנחנו בטוחים בצידקתינו בתור בית דפוס ואנחנו יודעים שמהצד של הדפוס עשינו כל מה שביכולתינו על מנת להדפיס פליירים מוצלחים לאותו לקוח, ברגע האמת עלינו להוציא את הלקוח מרוצה. לקוח שיוצא מבית הדפוס שלנו מכיוון שהוא אינו אוהב את הפליירים שלנו יכול לעשות לנו נזק.
קיימות דרכים רבות בהן ניתן לנקוט על מנת להוציא את הלקוח שלנו מרוצה מהפליירים שלו. ניתן להציע לו עיצוב חדש של פליירים והדפסה מחדש של פליירים במחיר שונה על מנת להפיק לו פליירים שימצאו חן בעייניו. בנוסף לכך ניתן להציע ללקוח לנסות לתקן את הפליירים הקיימים בדרכים שונות שיכולות אולי לשנות את מרראה הפליירים המודפסים. על מנת שנוכל להציע ללקוחות פתרונות אמיתיים לבעיות שלהם עם הפליירים שהדפסנו עלינו להבין מהי בדיוק הבעיה של הלקוח עם הפליירים. קיימים לקוחות שאינם מרוצים מעיצוב הפליירים, קיימים לקוחות שאינם מרוצים מחיתוך הפליירים וקיימים לקוחות שאינם מרוצים מההדפסה. כל אחד מהבעיות הנל תטופל בצורה שונה.
כאשר מדברים על לקוחות שאינם מרוצים מפליירים שהדפסנו חשוב מאוד לדבר גם על דרכים בהם ניתן למנוע סיטואציות מסוג זה. בית דפוס שידאג לבצע שלבים מסויימים בהזמנה של פליירים יוכל לחסוך מעצמו לקוחות שאינם מרוצים. על מנת למנוע מצבים בהם לקוחות אינם מרוצים מהפליירים שלנועלינו לקבל אישור מהלקוח לכל אחת מהפעולות אותם אנחנו מבצעים לפני ההדפסה. חשוב מאוד שהלקוחות שלנו יאשרו את הגרפיקה אישור סופי לפני ההדפסה.
חשוב לזכור שהדפוס כולו הוא תלוי ההבנה של מי הלקוח שניצב מולך. הרי אם הלקוח הוא עורך דין פלילי למשל, הוא יצטרך דפוס שונה מבעל מקצוע אחר ואפילו שונה מרואה חשבון אחר, ככה זה העיצוב הוא תלוי לקוח תמיד.
במצב בו לקוח מאשר את הגרפיקה לפני ההדפסה הוא יודע מבדיוק לאיזה גרפיקה הוא מכין את עצמו והוא אינו מופתע מהמראה של הפליירים לאחר ההדפסה. בנוסף לכך ניתן להציע ללקוחות לבצע התאמת צבעים כאשר מדפיסים פליירים בדפוס אופסט. התאמת צבעים תבטיח שהגוונים שיצאו בהדפסת האופסט יהיו מדוייקים ויראו בדיוק כמו הגוונים שמופיעים בגרפיקה. על ידי התאמת צבעים אנחנו מונעים מצב בו הלקוחות יכולים להתלונן על הצבעים שיצאו בהדפסה. מעבר לכך כל בית דפוס צריך להחזיק מכונות דפוס אייכותיות ולדאוג לעבוד עם מכונות חיתוך מדוייקות על מנת שכל מוצרי הדפוס שיוצאים מבית הדפוס אכן יהיו אייכותיים ויראו טוב. בית דפוס שידאג לעבור את השלבים הללו בכל הדפסה של פליירים יבטיח לעצמו שורה של לקוחות מרוצים שיעניקו לו פירסום חיובי וכמות קטנה של לקוחות שאינם מרוצים מהפליירים המודפסים שלהם.