המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. בניית האתר מהווה פתח והצצה לכל גולש, ולכן חוסכת זמן וכסף לשני הצדדים, הן לספק והן ללקוח, ועל כן היא הדרך המומלצת היום לבעלי עסקים וחנויות ווירטואליות לקצור פירות.
מי שכבר בנה אתר כזה השכיל לבטח לבחור מילות מפתח לשם קידום אתרים אורגני, ובמאמר הבא ניגע בתרומתן של מילות המפתח לקידום בגוגל ועל דרכי בחירתן.
בעסקים מיתוג ופרסום העסק יכול לקבוע את הצלחתו או כישלונו של העסק ולחרוץ את גורלו לעולמי עד. קידום אתרים הוא שמו הכולל של אותו ייצוג באינטרנט. ומכוון שאינטרנט מהוות בימת העולם ונגיש לכל, הרי שלשם פנינו מועדות. כפי שקולומבוס גילה לנו את אמריקה, כך גם תפקידו של מקדם האתרים- לשים את העסק שלך על המפה, וליתר דיוק, בראש תוצאות העמוד הראשון במנוע החיפוש של גוגל, המקום הנחשק ביותר בבחינת קידום אתרים אורגני. מהותו של הקידום האורגני מתבסס למעשה על חיפוש ומיקום של מילות המפתח. אותן המילים אשר הגולש מקליד במנוע גוגל, שיובילו אל האתר המקושר. על כן חשיבותן של בחירת המילים מכרעת כל כך, בחירת מילה שאינה מייצגת או נוגעת לתחום החיפוש, לא רק שלא תניב תוצאות מהימנות, כי אם גם לא תקודם, והסיכוי כי תזכה לחיפוש ולחשיפה בכלל, נמוך.
להוציא את העיקר מן התפל
בחירת המילים לשם קידום חייבת להיעשות על סמך היצע השירות שאנו מספקים לגולש. ניתן לשלב מילות מפתח בהטיה, עם או ללא אותיות החיבור, תוך וידוא אופן הכתיבה שלהן בגוגל. חשוב לסקור את היקף החיפושים וגודל התחרות על המילים לאחר בחירתן. למצוא מילות מפתח שאין איש מתעניין בהן, כאמור, לא יניב דבר.
לאחר שמיקדנו את מטרת העסק ניתן גם להיעזר בכלים הבאים, חלקם מוצעים אף ללא עלות: GOOGLE KEYWORD TOOL, WORDZE, WORDTRACKER וכן, KEYWORD DISCOVERY
הבניית המילים באתר עצמו
מילות המפתח חייבות להופיע באתר עצמו, ולא רק בהפניות ובקישורים אליו. כך במעמד בניית אתרים ראשונית רצוי לשתול את מילות המפתח הן בכותרות, בתגיות האתר, בעמודי האתר, בתוך מאמרים ותוכן בכלל, בפוטר וכיוצא בזה. הטכניקה הזו נקראת למעשה אופטימיזציה של האתר והיא החוט המקשר בין בניית אתרים לקידום אתרים.