בעולם הכלכלי המודרני, אם אין לך אתר באינטרנט, אינך קיים. רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות להיות כלי שיווק בעל עוצמה. בניית אתרים ברשת האינטרנט מבוקשת על ידי כולם,סוחרים, אנשי שיווק ובעלי מקצוע חופשי בונים אתרים באינטרנט. יש סוגים רבים של אתרים, אתרי תדמית, אתרים מסחריים, פורטלים וכדומה. כדי לדעת לבחור את האתר המתאים יש צורך לפנות אל חברה מקצועית העוסקת בתחום של בניית אתרים.
בניית אתרים - על אודות מיני האתרים המגוונים
קיימים שני סוגי אתרים, אתר דינאמי ואתר סטאטי. שינויים ועדכונים יכולים להיעשות באתר דינאמי. דרך מערכת ניהול קלה יכול בעל האתר להוסיף תכנים, למחוק או לשנות תכנים קיימים.
אתר סטאטי כשמו כן הוא, אין יכולת לערוך שינויים או עדכונים. התכנים באתר נשארים קבועים במשך כל הזמן.
אתר מסחרי ראוי שייבנה בסגנון של אתר דינאמי. אתרים המשתנים כל הזמן מקודמים באמצעות מנועי החיפוש. כאשר עורכים סקר שוק על בניית אתרים, כדאי להתעניין ולערוך השוואת מחירים של אתרים דינאמיים.
בניית אתרים היא מלאכה למומחים. יש לתכנן כראוי את בניית האתר באופן מוגדר וברור. בתחילה עלינו להגדיר את מטרות האתר, לערוך חקר שוק, לבדוק היטב אלו אתרים קיימים בתחום שלכם, ללמוד מהטעויות של האחרים ולבדוק מה הם הגורמים להצלחה ומהם הגורמים לכישלון. מניעת טעויות תיעשה על ידי לימוד מקיף של הנושא.
חברת אחסון ושם דומיין מתאימים יועילו ביותר להצלחת האתר. כדי שהאתר יהיה נגיש, נחוץ למצוא חברת אחסון רצינית.
כתיבת תכנים לאתר - באופן טבעי יש משיכה לאתרים יפים ובעלי צבע. זה אומנם חשוב, אבל כתיבת התוכן חשובה הרבה יותר. הצלחת האתר מותנית בשיווק נכון התלוי בתוכן הכתוב.
בחירת מילות מפתח - מילות המפתח הן המילים שאותן יקיש גולש האינטרנט במנועי החיפוש כאשר יחפש את המוצר שלכם. חלק חשוב מהתוכן הוא מילות המפתח. על מנת לבחור את מילות המפתח המתאימות צריך להתייעץ עם המומחים מחברת בניית אתרים.
בניית אתרים - איך לא לעשות שגיאות
עדיף שלא לבנות אתרי פלאש. אומנם, אתרי פלאש אלו אתרים יפים המושכים את העין, אך יש להם חסרונות. מכיוון שאתרי פלאש עולים באיטיות, מאבד הגולש את סבלנותו, ואם בכל אופן בחרתם באתר פלאש צריך למצוא חברת אחסון יעילה ומקצועית.
לא מומלץ להרבות בפרסומות. ריבוי הפרסומות יכול להרגיז את הגולש הממוצע ולגרום לו לעזוב במהירות את האתר.