חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים וכרטיסי ביקור- יתרונות וחסרונות

מאת: דניאל seoשיווק ואסטרטגיה07/08/20111233 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום אני אשמח להגיד כמה מילים על היתרונות וחסרונות של שני הכלים המעולים האלו לפרסום. מצד אחד מגנטים המיועד יותר לבעלי מקצוע, מצד שני כרטיסי ביקור שזה כלי פרסום אוניברסאלי וגדול המתאים לבאמת כולם. אני בשמחה חושף את דעתי עליהם, מקווה שתיהנו מהקריאה.

מגנטים-

היתרון העצום של המגנטים זה העובדה שהם נשארים להרבה זמן. לעולם לא קרה לי באופן אישי שהורדתי מגנט מהמקרר שלי. ברגע שקיבלתי אותו ותליתי על המקרר, הוא שם לעולם. אין מה לעשות, אנחנו אוהבים לאגור דברים וזה בדיוק מה שקורה כאשר מחלקים לנו מגנטים, אנחנו בשיא הטבעיות מתחילים לאגור אותם אצלנו.

הדבר המעולה הוא שזה על המקרר, כך שהמגנטים לא רק נשארים, אלא נשארים מול העיניים שלנו. זה לא שאנחנו תמיד מסתכלים עליהם, אבל כאשר נהיה צריכים בעל מקצוע, במידה שיש לנו כזה על המקרר- הוא יזכה לשיחת טלפון.

חיסרון- לוקח המון זמן. אני קורא לשיווק באמצעות מגנטים- שיווק לטווח ארוך מאוד. אם אתה מחלק מגנטים, צפה לקצור מהם פירות, אולי בעוד שמונה עד שניים עשר חודשים. זה הטווח. אם אתה צריך לקוחות ברגע זה- אולי שווה לנסות דרכי פרסום אחרות לגמרי, זה ככל הנראה לא בשבילך.

כרטיסי ביקור-

כרטיסי ביקור בכל העולם נחשבים לצורת קומוניקציה בין אנשי עסקים מגוונים לשותפים פוטנציאלים או שותפים פעילים וזאת בזמן שעם המודרניזציה של היום בהחלט קל להכיל כמות אדירה של מספרי טלפון בספר היומן הנייד. כרטיסי ביקור עדיין נחשבים לנוהג קיים ובונים ניחוח של מקצועיות בזמן שאנחנו מקבלים אותם מלקוח פוטנציאלי שמבקש למכור לחברה את הסחורה שלו.

כרטיסי ביקור הם תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי או בשביל אדם אחר לעסקה רווחית נוספת. הכרטיס ביקור אמור להזכיר לגורם הזה שאני מחכה לשיחה שלו. נניח שהוא לא יודע איך למצוא אותך או בכלל לא זוכר מי העסק שלך ומה החברה שלך עוסקת, לצורך כך יש לו את הכרטיס ביקור שלנו, כולל כל הנתונים שלך.

בעבר כרטיסי ביקור היו מאוד שמרניים, הם היו מודפסים על נייר כרומו בצבעי בסיס וההדפסה בדרך כלל לא היה סופר מושקע. כרטיסי הביקור כללו לא יותר משם העסק ומספר המכשיר. בשנים האחרונות כרטיסי ביקור מיוצרים על גבי מספר של סוגי נייר, רצוי לבנותם על גבי נייר משומר במגוון סגנונות וניתן להוסיף גם לוגו אופנתי ועוד דברים כמו למינציה מכל מיני סוגים כדי להגן על רמת ההדפסה. הגודל הנכון של כרטיסי ביקור אמנם לא השתנה ולרוב הוא יהיה בגודל של 9*8 סנטימטר וזאת על מנת שהשותפים יוכלו להכניס אותו לארנק ולהשתמש בו בזמן הצורך, אך כש מעוניינים לשים כמות אדירה של מלל ניתן להכין כרטיסי ביקור עם כיתוב בשני הצדדים ולרוב המחיר אמור להיות זהה.

חיסרונות- לכולם כבר יש אותם. זה כבר לא מיוחד. כל אחד שעושה עסקים מוצף היום בכרטיסי ביקור. זה לא אותו דבר כמו לפני עשרים שנה כאשר מי שמחזיק כרטיס ביקור נחשב למיוחד. בגלל זה לפעמים הוא דווקא יתרון לא להחזיק כרטיסי ביקור- כדי להיראות מיוחד יותר.

 



תגיות המאמר: מגנטים, כרטיסי ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196483 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191470 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161556 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/162002 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162280 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162355 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162217 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152607 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142947 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148591 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132619 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132218 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132210 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica