היום אני אשמח להגיד כמה מילים על היתרונות וחסרונות של שני הכלים המעולים האלו לפרסום. מצד אחד מגנטים המיועד יותר לבעלי מקצוע, מצד שני כרטיסי ביקור שזה כלי פרסום אוניברסאלי וגדול המתאים לבאמת כולם. אני בשמחה חושף את דעתי עליהם, מקווה שתיהנו מהקריאה.
מגנטים-
היתרון העצום של המגנטים זה העובדה שהם נשארים להרבה זמן. לעולם לא קרה לי באופן אישי שהורדתי מגנט מהמקרר שלי. ברגע שקיבלתי אותו ותליתי על המקרר, הוא שם לעולם. אין מה לעשות, אנחנו אוהבים לאגור דברים וזה בדיוק מה שקורה כאשר מחלקים לנו מגנטים, אנחנו בשיא הטבעיות מתחילים לאגור אותם אצלנו.
הדבר המעולה הוא שזה על המקרר, כך שהמגנטים לא רק נשארים, אלא נשארים מול העיניים שלנו. זה לא שאנחנו תמיד מסתכלים עליהם, אבל כאשר נהיה צריכים בעל מקצוע, במידה שיש לנו כזה על המקרר- הוא יזכה לשיחת טלפון.
חיסרון- לוקח המון זמן. אני קורא לשיווק באמצעות מגנטים- שיווק לטווח ארוך מאוד. אם אתה מחלק מגנטים, צפה לקצור מהם פירות, אולי בעוד שמונה עד שניים עשר חודשים. זה הטווח. אם אתה צריך לקוחות ברגע זה- אולי שווה לנסות דרכי פרסום אחרות לגמרי, זה ככל הנראה לא בשבילך.
כרטיסי ביקור-
כרטיסי ביקור בכל העולם נחשבים לצורת קומוניקציה בין אנשי עסקים מגוונים לשותפים פוטנציאלים או שותפים פעילים וזאת בזמן שעם המודרניזציה של היום בהחלט קל להכיל כמות אדירה של מספרי טלפון בספר היומן הנייד. כרטיסי ביקור עדיין נחשבים לנוהג קיים ובונים ניחוח של מקצועיות בזמן שאנחנו מקבלים אותם מלקוח פוטנציאלי שמבקש למכור לחברה את הסחורה שלו.
כרטיסי ביקור הם תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי או בשביל אדם אחר לעסקה רווחית נוספת. הכרטיס ביקור אמור להזכיר לגורם הזה שאני מחכה לשיחה שלו. נניח שהוא לא יודע איך למצוא אותך או בכלל לא זוכר מי העסק שלך ומה החברה שלך עוסקת, לצורך כך יש לו את הכרטיס ביקור שלנו, כולל כל הנתונים שלך.
בעבר כרטיסי ביקור היו מאוד שמרניים, הם היו מודפסים על נייר כרומו בצבעי בסיס וההדפסה בדרך כלל לא היה סופר מושקע. כרטיסי הביקור כללו לא יותר משם העסק ומספר המכשיר. בשנים האחרונות כרטיסי ביקור מיוצרים על גבי מספר של סוגי נייר, רצוי לבנותם על גבי נייר משומר במגוון סגנונות וניתן להוסיף גם לוגו אופנתי ועוד דברים כמו למינציה מכל מיני סוגים כדי להגן על רמת ההדפסה. הגודל הנכון של כרטיסי ביקור אמנם לא השתנה ולרוב הוא יהיה בגודל של 9*8 סנטימטר וזאת על מנת שהשותפים יוכלו להכניס אותו לארנק ולהשתמש בו בזמן הצורך, אך כש מעוניינים לשים כמות אדירה של מלל ניתן להכין כרטיסי ביקור עם כיתוב בשני הצדדים ולרוב המחיר אמור להיות זהה.
חיסרונות- לכולם כבר יש אותם. זה כבר לא מיוחד. כל אחד שעושה עסקים מוצף היום בכרטיסי ביקור. זה לא אותו דבר כמו לפני עשרים שנה כאשר מי שמחזיק כרטיס ביקור נחשב למיוחד. בגלל זה לפעמים הוא דווקא יתרון לא להחזיק כרטיסי ביקור- כדי להיראות מיוחד יותר.