גוגל הינה חברה אשר גולת הכותרת שלה היא איכות של תוצאות חיפוש למשתמשים. מעצם היותה כזו, גוגל מבצעת כל העת שינויים בנוסחאות המידרג של התוצאות המוצגות לגולש.
והרי החדשות: גוגל פנדה! - גוגל הכניסה מעל 550 שינויים לנוסחאות החיפוש שלה.
אין ספק שגוגל פנדה מהווה תמריץ לבעלי אתרים לתת תוכן בעל ערך ולא להתפתות למניפולציות זולות רק כדי להגיע למקום הראשון בחיפוש. בכך למעשה גוגל מנסה לשפר את חווית הגלישה של הגולשים.
גוגל פנדה נכנס לפעולה ברחבי הרשת בעולם והשינויים בדירוג האתרים לא איחרו לבוא. לראייה, חלק מאתרי המאמרים המובילים בעולם ספגו זעזוע רציני בעקבות השינוי הנ"ל.
לא ברור עוד כמה זמן יגיע גוגל פנדה לארץ, מה שבטוח- הוא יגיע. אם כן כעת זה זמן מצויין להתחיל ולהתכונן לקראתו.
הקורא הוא הפרמטר המרכזי
אתם חייבים לספק את התוכן האיכותי ביותר עבור הקורא שלכם. אתם כותבים עבורו. ככל שהתוכן יהיה טוב יותר, יותר ויותר גולשים ייחשפו אליו. היחס הוא בקו ישר. ככל שרמת החשיפה תהיה גבוהה יותר כך תזכו לדירוג גבוה יותר.
לינקים שיקדמו את האתר
בעידן טרום גוגל פנדה היה ידוע שכמה שיותר לינקים נכנסים לאתר, יוצרים תוצאות חיפוש טובות יותר. במיוחד באמצעות אתרי מאמרים.
אבל עכשיו כשגוגל פנדה שינתה את המפה אתרי המאמרים הם אלו שניזוקו הכי הרבה בעניין הדירוג.
כעת מוטלת החובה על בעלי האתרים להתמקד ביצירת קישורים נכנסים אשר נחשבים איכותיים משל שהינם בעלי זיקה ישירה ואמיתית לתחום הפעילות שלנו.
גוגל פנדה אוהב קישוריות חברתית
המדיה החברתית הולכת וגדלה, כל ילד יודע. הדוב החמוד גוגל פנדה מאד מעריך הפצת תכנים דרך המדיה הזו.
ככל שנרבה באפשרויות השיתוף העומדות בפני הגולשים, כך התוכן שלנו יופץ ביתר שאת ברחבי הרשת ויעזור לגוגל להבין שמדובר בתוכן איכותי וטוב עבור הגולשים.
איך? דרך כפתורי שיתוף, העבר לחבר, ותגובות אשר יפיצו את התכנים שלכם הפצה חינמית לחלוטין.
טיפה עזרה למנוע החיפוש
כמו כל מנועי החיפוש גם גוגל פנדה אוהב שעוזרים לו. גם כאן אנא עשו שימוש מושכל במילות מפתח, בגוף המאמר, בכותרת, בתגיות שהן מילות המפתח הבלתי נראות - אבל הכי משמעותי זה להתאים את מילות המפתח לתוכן שלכם. שוב יש להקפיד על הזיקה ביניהם.
נכון, לקידום זה לא כל כך יעזור אולם זכרו - מילות מפתח שאינן מתאימות יזכו אתכם בוודאות בעונשים כואבים ומידיים.
מעבר לכל אלו, אל תשכחו לכתוב תיאור למנועי חיפוש תוך שימוש במילות המפתח ושזירתן בתיאור. פעולה זו מקלה ביותר על מנועי החיפוש וגם על הגולשים בהבנת הרלבנטיות של התוכן למהות החיפוש המקורית.
תוכן מועתק
תכנים בתוך האתר שלכם צריכים להימצא רק בתוך האתר שלכם ולא בשום מקום אחר!
אין עונש על תוכן משועתק - גוגל פשוט לא מציג אותו בשנית.
אם שמתם תוכן אצלכם וגם באתר מקודם יותר - גוגל פשוט יציג אותו פעם אחת - באתר המקודם יותר.
תוכן להפצה כשמו כן הוא - הוא תוכן שונה ממה שיש לכם באתר. תוכלו לשכתב אותו (בעצמכם או באמצעות ספק חיצוני) ורק אז להפיצו לאתרים המבוקשים.
https://www.morningdough.com/ecommerce/what-are-the-trending-products-to-sell-online/
https://www.headquarterscontacts.com/
https://www.get-human-resources.com/