תמונות, פינטרסט (Pinterest) והזרמת תנועה לאתר
המשפט הנפוץ אומר "תמונה אחת שווה אלף מילים!"
והנה זה הגיע אלינו באמצעות המדיה החברתית שהבינה את זה מהר, ולבעלי עסקים זה טוב, במיוחד כערוץ המשמש להזרמת תנועה לאתר שלנו.
הרשת החברתית החמה ביותר היום כיום היא פינטרסט – Pinterest, רשת המבוססת על תמונות וקישורי תמונות.
כמו תמיד, זה מתחיל קודם בחו"ל ואחר כך אנו מגלים את זה כאן, ועכשיו כמעט שנה לאחר הקמתה יש כבר פעילות ישראלית ובעברית ברשת זו.
מחקרים בארה"ב מספרים שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר להזרמת תנוהעה לאתר שלך היא באמצעות תנועה מפינטרסט הרבה יותר מאשר מכל רשת חברתית אחרת... וזה מה שאנחנו מחפשים כל הזמן – מקור להזרמת תנועה אפקטיבית בחינם לאתר!
הנה 6 טיפים כדי שתעבדו בצורה אפקטיבית עם פינטרסט (Pinterest)
בחרו את תמונות הפוסט הטובות ביותר לפרסום בפינטרסט
לא מפרסמים או איך שזה נקרא נועצים כל פוסט, אדרבא, הסיכויים היותר טובים הם שאם תבחרן לנעוץ רק את הפוסטים הטובים ביותר, ואשר כוללים את התמונות הטובות ביותר אתם תשיגו תוצאות טובות יותר – וכאשר יגיע מבקר לאתר, הוא כבר ימצא ויגלוש בשאר הפוסטים בבלוג.
השתמשו באופן חכם בתמונה
פינטרסט היא רשת שיתוף של תמונות, לכן הדבר העיקרי שמשתפים שם הם תמונות, אפשר להשתמש בתמונה אשר קשורה לנושא של הפוסט, אבל יש דרך פופולארית יותר והיא לערוך את התמונה ולהוסיף בה אלמנטים אשר יגרמו לגולש לרצות ללחוץ עליה.
כתבו את תיאור התמונה שאתם נועצים בפינטרסט
אחרי התמונה הדבר השני הכי חשוב הוא הטקסט, זהו הותיאור אשר מופיע מתחת לתמונה – כתבו מסר שיווקי המניע את הגולש לפעולה, הוסיפו תועלות לקוח והזמנה לגלוש ולבקר באתר שלך.
הוסיפו כפתור נעץ בפינטרסט בתחתית הפוסט שלך
בעידן המדיה החברתית, רצוי וכדאי להוסיף את כפתור "נעץ" בתחתית הפוסט שלך, כדי שכל מבקר באתר שיש לו פינטרסט יוכל במידה והוא רוצה לשתף את התכנים שלך בלוח השעם שלו עם החברים שלו, למעשה רצוי לשים את כל רשתות המדיה החברתית בהן אתה חבר.
נעצו בעצמכם את הפוסטים שלכם
היו אתם הראשונים שתנעצו את הפוסט שלכם לאחר הפרסום שלו בבלוג בפינטרסט.
כרגיל עקבו אחרי התנועה לאתר אשר מגיעה מפינטרסט
בעל עסק חייב לעקוב אחרי תועלות שיטות השיווק השונות ברחבי המדיה החברתית, גוגל אנליטיקס מאפשרת לבדוק האם מה שאתם מפרסמים בפינטרסט (ובשאר האתרים, הבלוגים, והמדיה החברתית) מביא לך את התנועה הרצוייה, עליך לזהות מה הגולשים אהבו או לא אהבו ולפי זה להתאים את אסטרטגיות השיווק שלך.
ללא ספק תמונות היא כיום הדרך החמה להזרים תנועה לאתר
לקבלת טיפים נוספים, תובנות וכלים - לאיך להזרים תנועה לאתר לחץ כאן <==