חפש מאמרים:
שלום אורח
22.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפאה

מאת: shiroshoroבניין ואחזקה - כללי17/07/20111063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מן הטרנדים המקובלים ביותר כיום בתחום עיצוב הבית הוא דקים מעץ. לא כולם רוצים לרצף את הבית שלהם במרצפות סטנדרטיות ולכן יש נהירה גדולה מאוד לתחום הפרקטים והדקים. כל מי שרוצה היום לבנות דק מעץ אצלו בחצר או במרפסת צריך לקרוא קצת ולהבין על מה מדובר. גם התייעצות עם איש מקצוע נחוצה.

המלצה מאוד חמה לגבי סוג מועדף של דק זה דק איפאה. דק איפאה הוא אחד הדקים הפופולאריים וזאת משום היתרונות הרבים שיש לו על פני סוגי עץ אחרים. מאוד חשוב לדעת מאיזה חומר מתקינים את הדק ויש להחליט זאת על בסיס כמה קריטריונים שעליהם עונה האיפאה בצורה טובה. להלן מספר פרמטרים למחשבה.

חוזק של העץ

דק איפאה ידוע בחוזק שלו. מדובר בעץ ברזילאי מאוד חזק ועמיד שאין שום סיבה לא להשתמש בו כאשר חושבים על הייעוד של המרפסת. אם יודעים שהמרפסת תהיה פעילה מאוד, שילדים ישחקו בה או שיזיזו בה ריהוט וכיוצא בזה אז כן צריך לבחור בסוג עץ שאינו נשחק בקלות ושומר על עצמו.

צריך לדעת לקנות את העץ הנכון בהתאם לצרכים השונים של המקום שבו הוא אמור להיות ממוקם. כל מי שרוצה לשמור על הדק שלו מבלי לדאוג לניקיון או שברים, דק איפאה מאפשר את הדברים הללו. צריך גם לוודא שלא נגרם נזק כמו לכל דבר אחר. לדק איפאה עדיין יש את תכונות העץ שלו.

עמידות גבוהה מאוד

הדבר הראשון שקופץ לאנשים ברגע שהם שומעים דק מעץ הוא עניין הרטיבות. עץ הוא חומר רגיש מאוד למים ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על דק חיצוני ואולי אף חשוף לגשמים, שלג, ברד ואפילו טל. האיכות של דק איפאה שמה אותו במקום גבוה ביחס לדקים אחרים ועמידות בפני רטיבות היא יתרון שאין שני לו בנושא.

העמידות של דק האיפאה גם מציבה אותו כחסין אל מול מזיקים שפוגעים בעצים. ההרכב הכימי של האיפאה ביחד עם הקשיחות הגבוהה שלו מונעים מכל מזיק שהוא לבצע את זממו. כך מתאפשר לכל דק מן החומר הזה להישמר לאורך שנים ולשמור על המראה הטבעי זמן רב. רכישת האיפאה משתלמת לטווח זמן ארוך מאוד.

המראה הייחודי של העץ

בניגוד לסוגי עץ אחרים, לדק איפאה אין "עיניים" שאנו רגילים לראות בעצים אחרים. ה"עיניים" הללו בעצם אוגרות בקרבן הרבה מאוד חיידקים, מזיקים אחרים כולל רטיבות ועוד. יש להימנע מכך והיתרון הגדול של האיפאה הוא שאין לו את ה"עיניים". מדובר על משטח עץ אחיד ויפהפה. כך העץ לא מתעוות וכיוצא בזה. המראה היפה של האיפאה נותן לדק צבע של חום ושוקולד, מה שמציע לכל רוכש דק בצבעים מדהימים שנשארים לאורך זמן ואינם דוהים.

 



תגיות המאמר: דק עץ, דק, איפאה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shiro cohen

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shiroshoro

מאת: shiroshoroגיל הזהב12/01/121133 צפיות
בית אבות לחולי אלצהיימר הוא בית אבות המיועד ספציפית לקשישים שלקו באלצהיימר, בדרך כלל בשלבים המתקדמים יותר של המחלה והוא מספק להם את הטיפול וההשגחה האינטנסיביים להם הם זקוקים.

מאת: shiroshoroגינון11/09/111395 צפיות
השאלה אם ללכת על דק או לא, הולכת והופכת למוזרה, כמעט כמו השאלה "צריך מזגן בסלון או לא", או "אז נתחבר לאינטרנט או שלא צריך". ביותר ויותר בתים, פרטיים ובתי עסק, כבר מחליף דק מלבב את הרצפה הסטנדרטית, בגינות רבות תפס הדק את מקומו של הדשא דורש ההשקיה המרובה ומבזבז המים, וגם במרחב הציבורי תוכלו לראות וליהנות מדקים רבים, המתרבים מדי יום.

מאת: shiroshoroטיולים בחו"ל04/09/111361 צפיות
קלאב מד, הרשת הצרפתית הידועה בפעילות הנמרצת והתוססת שהיא מציעה לנופשים, מזוהה יותר מכל עם אגדו בבריכה, וצוותי בידור שלא נכנעים לשמש הקופחת ומפיחים חיים גם באורחים העייפים ביותר, או הביישנים ביותר – עד שכולם מפזזים ושרים בקול ניחר "סה בון פור לה מוראל".

מאת: shiroshoroאירועים וחתונות – כללי08/08/111197 צפיות
לאורך השנים הומצאו כל מיני שיטות מעניינות לנישואים, כמעין אלטרנטיבה לנישואים המוכרים לכולם על פי מירב המדינות. כאשר בני זוג רוצים להינשא, הם צריכים להגיע שניהם אל טקס הנישואים ולערוך את הטקס בנוכחות איש דת או כל מי שמוסמך מטעם המדינה לערוך את הטקס. נישואי פרגוואי שינו את חוקי המשחק.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/223078 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223432 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211469 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211416 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211677 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211666 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211877 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica