בין האלמנטים החשובים והבולטים ביותר בהצלחה של אתר או בלוד הוא תהליך מחקר מילות המפתח.
יתרה מזו, מה שמבדיל בין הצלחה רבתי לכישלון תכליתי של אתר הוא מילות המפתח אשר תבחרו ל ו- ועדיין רוב בעלי האתרים מדלגים על שלב המחקר הזה.
הנה 5 עצות כיצד לבצע מחקר מפתח יעיל
מי הן אותן מילות מפתח אשר תזרמנה תנועה מאסיבית של גולשים לאתרכם?
שבו וחישבו: מהן אותן מילות המפתח שאיתן יגיעו גולשים לאתר.
אוקיי - איך תעשו את זה ? עם כלי חינמי בשם גוגל אנליטיקס אשר מאפשר לכם הן מעקב אחר התנהגות הגולשים באתר הן את מילות המפתח אשר עובדות בשבילכם במנועי החיפוש. מילות המפתח אשר באמצעותן מגיעה אליכם תנועה לאתר.
מהן מילות המפתח של המתחרים שלכם?
מפחיד כמה שזה פשוט! הכל נפרש בפניכם רק הואילו להסתכל!
כל שאתם צריכים לעשות, ללכת לאתר מתחרה, קליק ימני על אחד מהדפים, בחרו את האופציה View Source או הצג קוד מקור או אופציה דומה אחרת, בכפוף לדפדפן איתו אתם עובדים.
חפשו בקוד את השורות הבאות:
<meta name="description" content="keywords are here" />
<meta name="keywords" content="keywords are here" />
ייצרו רשימת מילות מפתח
עשו סיעור מוחות קטן לגבי מילות המפתח המתבקשות לנושא האתר שלכם. אספו לרשימה. חיקרו את סביבתכם (חברים, לקוחות וכולי) באילו מילים היה עולה בדעתם להשתמש לו חיפשו אתכם ברשת?
כלי מילות מפתח- עשו בו שימוש
לאחר סיעור המוחות הפרטי שעשיתם, קחו את הרשימה ושבו מול הכלי כדי לפתח אותה, לקבל רעיונות חדשים, לבדוק איך המילים שבחרתם עובדות? מה גודל התחרות שנפתחת בשימוש במילים אלו, ומה כמות המחפשים? או בקיצור מהו יחס הסיכון/ תועלת בבחירה של מילה זו או אחרת.
הדרך - כלי מילות המפתח החינמי של גוגל!
איספו מילות מפתח מנצחות לרשימה סופית
בתום שלב הבדיקות, צמצמו את הרשימה ל- 5 מילות המפתח המנצחות בנישה שלכם, והכניסו את אותן עולות לשלב הסופי, לאתר שלכם.
עכשיו, צרו עולם תוכן בעל ערך מוסף לגולשים שלכם, לכל מילה ומילה ממילות המפתח המנצחות. מנועי החיפוש יאהבו אתכם ובכך תשאו ברכה בעמלכם.
https://www.morningdough.com/digital-marketing-tools/
https://www.morningdough.com/
https://www.dmiexpo.com/