חפש מאמרים:
שלום אורח
05.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתה יודע לחשוב מחוץ לקופסא ? איך תגדיל את המכירות שלך בלי טיפת מאמץ

מאת: אבי בנטובשיווק ישיר02/06/20111638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את השוטף שלנו אפשר להגדיל, אפשר להרחיב את הפעילות אצל כל לקוח, בשפה המקצועית זה נקרא, "לחשוב מחוץ לקופסא", מומחה לשווק, פנה לחברה  יצרנית של משחות שיניים והיציע להם להגדיל את הפעילות בעשרה אחוז, בלי שום שינוי במערך היצור והפיתוח של החברה,  הרעיון פרקטי, שאמר להגדיל את הפיה של משחת השיניים בעשרה אחוז, כך שכל משתמש קצה, ברגע שהוא לוחץ על השפורפרת להוציא משחה,תצא לו  יותר משחה על המברשת, כך שבהנדסת אנוש פשוטה, גדלו מכירות החברה ביותר מעשרה אחוז, הרעיון כל כך פשוט, וכל כך גאוני, הם אהבו את הפיתרון, יישמו אותו, אנחנו הצרכנים היומיומיים, לוחצים כל בוקר, והם בסוף כל חודש מגדילים את הפדיון, תודו, גם אתם, עכשיו אוהבים את הפשטות שברעיון,

המון חברות היו מוכנות לשלם מליונים, אם תביאו להם עצה שימושית כזאת, המוח היהודי תמיד היה מבריק, מקורי, והנ"ל, ידע לדאוג לעצמו וליורשיו בהסכם, לשלושה אחוז מתוך המחזור שגדל, יועברו אליו, חברת התיקים והמזוודות היוקרתית "לואי ויטון" הצרפתית, הבינה שמי שקונה מזוודה או תיק, סביר להניח, שהוא גם יוצא לטיול, או נוסע לארץ זרה למסע מרתק, החליטו באגף השיווק של החברה, להוציא מדריך טיולים פרטי של חברת לואי ויטון, החיבור האולטימטיבי, בין מזוודה לטיול, הוא מתבקש, אבל הם שנים חשבו, יצרו מזוודות, תיקים, ולא התפנו לחשוב מחוץ לקופסא, היום המדריך שלהם הוא חלק אינטגרלי מפעילות החברה,

 דוגמא נוספת, חברת הצמיגים העולמית "מישלן" גם היא מוציאה מדריך מסעדות תחת השם: "מדריך מישלן למסעדות יוקרה", איך זה התחיל, מוסכניק למשאיות, צרפתי בשם מישלן, מחבל אלז'ס בדרום צרפת, ראה שמגיעים אליו נהגי משאיות לתיקון הצמיגים, הוא הבין שהם גם נושאים בכל רחבי אירופה לספק את הסחורה שהם מובילים, הפנים מר מישלן הצרפתי, שצריך  להוציא מדריך מיקצועי והתחיל לדרג מסעדות, והיה נותן בהם  כוכבים, הוא עושה את זה כבר למעלה מחמישים שנה, מצאת הכוכבים ועד שקיעת החמה, אין היום נהג משאית בעולם שלא מכיר את הלוגו של צמיגי מישלן, שהוא בובה לבנה שרירית, מזכיר משהו את הלוגו של רב בריח,  תסתכלו גם אתם מהיום על גג הקבינה של המשאיות, ותבחינו שתקועה שם הבובה הלבנה, כך שהיום הצמיגים והמדריך, חד הם,  מוצר אחד תומך בשני, מישלן בצמיגים, והצמיגים במדריך, כנ"ל אצל לואי ויטון במדריך שלהם,  יוקרה וגדולה דרים להם בכפיפה אחת,

כל אחד מאיתנו יכול להגדיל ראש בעסק, בעבודה, במשרד, בחנות, במפעל שהוא עובד, כי אם אתה מפעיל את הראש, ולא רק יושב עליו, יכולים לצאת רעיונות גדולים, קיבוץ נען, בין רחובות לרמלה, המציא את טפטפות ההשקיה,  צינור ארוך שיש בו נקבים נקבים,  כל 20 או 30 ס"מ, והמים יוצאים בצורה מבוקרת ליד כל שתיל, עץ, והפטנט הפשוט הזה נמצא בכל העולם, אפילו בסעודיה המדברית, ובאנגולה השחונה, תמצאו מדריכי חקלאות ישראלים, שמוכרים את הצינור של קיבוץ נען, או בשמם העיסקי  "נען מערכות השקייה", הרי על פניו, זה אמור להיות צינור מקולקל, צינור עם חורים באמצע, זה משהו, שכל אדם בר דעת היה זורק לפח, אבל היה מי שזכה להארה משמים, וכל עוד הצינור דולף אפשר לתקן,,, ולהפוך את הקילקול לתיקון, ואיך אומרים , באתי לנחם יצאתי מנוחם,

אל תגידו לי שהדוגמאות שאני מביא הם אחד למיליון, כי אני יכול להביא לכל אחד מכם מיליון דוגמאות, בכל מקום עבודה שאתם עובדים אתם יכולים להגדיל את מחזור הפעילות, ממש רק מהקיים, רק עם קצת חשיבה מקורית, אפשר תמיד לחשוב על לקוחות חדשים, שגם אותם יכול לעניין השרות שלכם, אפשר לפתוח שעה אחת קודם את החנות, ותרכשו את הלקוחות שמשכימים קום, אני אישית הולך להסתפר רק אצל ספר שפותח בשעה שבע בבוקר, לספר, אין לקוחות בשעה כזאת, ולי יש זמן, ברצותי מסתפר, ברצותו מספר,  ישנם  חנויות כמו הסופר פארם, שבהנהלה יודעים, שאנשים באים כדי לקנות שם תרופות, קוסמטיקה/טואלטיקה, אז כבר מוכרים הם טלפונים, מה הקשר, עובדה, בסופרמרקטים מוכרים כריות, דיסקים, אושר עד,  ובהום סנטר מוכרים ממתקים ליד הקופות, ואני גם מכיר עיתון מוביל, שמוכר כתבות, תוכן, ואפילו ביד שרה התחילו עכשיו, להשאיל אזיקים...

 



תגיות המאמר: סיפור משחת השיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמנכ"ל שיווק ברשת קו עיתונות דתית בע"מ, מרצה במכללות ללימודי הפרסום והשיווק, כותב טור קבוע במוסף "ביזנס" מגיש פינה ברדיו קול ברמה, מכותבי המאמרים באתר "כיכר השבת, בעל תואר ראשון בתעשיה וניהול, מזה כעשרים שנה בתחום השיווק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי בנטוב

מאת: אבי בנטובמכירות12/06/111293 צפיות
איך ע"י דוגמא אחת קטנה מול הלקוח ועיסקה שלך , כי לפעמים דוגמא אחת שווה אלף מילים ,

מאת: אבי בנטובמכירות06/06/111364 צפיות
כמה שתדע יותר על הלקוח שלך, הפגישה יותר תצליח, כי מידע זה כוח, תארו לכם שאיש המכירות לא יודע את שמו של הלקוח שאיתו הוא נפגש ....

מאת: אבי בנטובשיווק ישיר06/06/111641 צפיות
איך רואים ראיה מרחבית ? דוגמא שבוצעה ע"י משחק כדורגל לעובדי חברת הייטק , הלבישו להם משקפות צרות , התוצאה מדהימה כנסו וקיראו

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/119233 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

מאת: אבי בנטובשיווק מגזרים04/06/118495 צפיות
מי שמחפש חברים בעבודה שיקום, ויצעק בקול אני, לעבוד באים לעבוד, כך לאיש המכירות עם הלקוח, אני יעשה לך סדר בראש, מי חבר של מי, תאום ציפיות

מאת: אבי בנטובשיווק03/06/111265 צפיות
מעניין אותך לדעת האם איש מכירות אופטימי שרואה הכל וורוד מוכר יותר מחברו הפסימי ? הבאתי לכם דוגמא מסיפור שיווקי ידוע, תנסו ללכת בעקבות הסיפור, ותפנימו, זה ישפיע לכם על האישיות בכללי, ועל המירות של כל אחד מאיתנו באופן פרטי

מאת: אבי בנטובמכירות31/05/111833 צפיות
שאלה ששואל את עצמו כל איש מכירות כל יום ? או לפחות פעם בשבוע ,למה לא הולך לי במכירות ? מה אני יותר דפוק מהאחרים ? איך פותרים את הבעיה ? כמה פעולות פשוטות , עם השקעה של כמה דקות ביום הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161969 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144391 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138654 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138449 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132134 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128938 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129331 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica