כל בעל עסק מכיר את הדילמה התמידית הנוגעת לחלוקת תקציב הפרסום שלו בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר. כבר עם חלוקת הפלאייר הראשון הטלפונים הראשונים שמקבל בעל עסק הם למרבה הצער לא מלקוחות פוטנציאלים, אלא מבעלי פלטפורמות הפרסום השונות: עיתונים, מגזינים, אתרי אינטרנט, שלטי חוצות, בתי דפוס, מנהלי רשתות חברתיות, מקדמי אתרים ועוד רבים. כל ההצעות נשמעות אטרקטיביות ומבטיחות, החשיפה המוצעת פונה לקהל יעד ממוקד ומבוסס כלכלית וקמפיין באלפי שקלים בודדים ימתג את העסק שלך כראשון בתחומו ויביא אל העסק שלך כמות בלתי נתפסת של לקוחות. האמנם? השיעור הראשון של בעל עסק מתחיל הוא לסנן את ההבטחות הריקות מתוכן ולא להניח את כספו על קרנות המזבח.
השקעה בפרסום היא השקעה כדאית והכרחית, אולם לא כל פלטפורמה מתאימה לכל עסק, יש להתאים את התקציב להכנסות העסק ואת התוצאה הרצויה ליכולתו להיענות ולהעניק שירותים ומוצרים. בעוד שנוכחות ברשת האינטרנט: במנועי החיפוש וברשתות החברתיות היא הכרחית, פרסום בתקשורת הכתובה כבר נחשב למיושן שאבד עליו הקלח ואינו משיג את התוצאה, נוסף לכך שהוא אינו מדיד כלל.
לעומתו מוצרי פרסום שונים המחולקים ללקוחות או ללקוחות פוטנציאלים היו ועודם השקעה טובה ובטוחה. רכישת מוצרים מודפסים שונים, הנושאים את הלוגו ו/או סלוגן מייצרים הזדהות אצל הלקוחות שמחד גיסא שמחים לקבל מתנות שונות מעסקים בהם הם נעזרים, והופך אותם לסוכנים וממליצים מאידך גיסא, עצם השימוש בהם.
מוצרי פרסום יכולים להיות מגנטים, שלטים, שמשוניות ורול-אפים ממותגים, או מוצרים שימושיים כגון מטריות, שמשיות, כוסות, פדים לעכבר של מחשב, צילונים לרכב, שעוני קיר ותמונות, תיקים, חולצות, מיזעים, כובעים ועוד. כמובן שיש להתאים את סוג המוצר לעסק, לשירותים שהוא מספק ולקהל היעד שלו.
עלותם של מוצרי פרסום לרוב אינו יקר, ועלות ההדפסה גלומה בערך המוצר. כמו כן ככל שמזמינים כמות גדולה יותר של המוצרים, עלות המוצר על פי יחידה יהיה נמוך יותר. היתרון של מוצרים פרסומיים על פני פלטפורמות פרסום אחרות הוא שהוא אינו חד פעמי , מעניק חשיפה ומלווה את הלקוחות לאורך זמן.