קופירייטינג הוא תחום עתיק ימים, אשר החלו לעשות בו שימוש עוד בימי העת העתיקה (אפילו שלא כינו אותו בשם המפורש). כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והקדמה, רבים מטילים ספק בנחיצותו של קופירייטינג, שכן מרוב עומס המסרים אליהם אנו נחשפים מדי יום נוצרת אצל האדם הממוצע שאט נפש ואדישות כלפי מסרים פירסומיים והוא כבר אינו מתפתה להאמין לכל הבטחה או סיסמה בהן הוא נתקל.
כך גם חשב אחד הלקוחות הגדולים איתם עבדנו, שהחליט באחת לסיים את התקשרותו איתנו ולנהל את תחום השיווק והקופירייטינג שלו בעצמו. הלקוח, שפועל בתחום הקוסמטיקה, החליט לחסוך את הכסף שהוא משקיע בתחומי קופירייטינג וכתיבה שיווקית והחל לנסח בעצמו את התכנים באתר האינטרנט שלו. מבלי לזלזל ביכולותיו ובכישורי הכתיבה שלו, הלקוח החל לפרסם תכנים חדשים, ששמו דגש על כתיבה ישירה, בגובה העיניים, ואשר התאפיינו לעיתים בשגיאות כתיב ובשגיאות ניסוח בסיסיות. הנימוק שלו למהלך היה: "הלקוחות רוצים שתדבר איתם ברמה שלהם, כמו ברחוב ולא בצורה מתיפייפת עם פוזה; ואת זה אני מסוגל לעשות".
קופירייטינג ברשת, כמו שיודעים רבים, אינו עוסק רק בניסוח טקסטים אלא גם בהטמעת מילות מפתח, בדגש על כתיבה נכונה לאינטרנט וכמובן-בכתיבה איכותית שאינה מזלזלת בלקוח ומעניקה לו אינפורמציה איכותית בשפה תקנית ובגובה העיניים. אותו לקוח החליט לזנוח את כל העקרונות הללו, פרט לסעיף הדיבור בגובה העיניים. והתוצאה? אתם יכולים לשער בעצמכם. תוך חמישה חודשים הצטמק נתח הרווחים שלו ב-30 אחוזים וכך גם כמות המבקרים באתר האינטרנט שלו.
כי קופירייטינג איכותי הוא עסק למקצוענים (או לאנשים שבורכו בכישורי כתיבה גבוהים ובמקביל–הם יודעים דבר או שניים על כתיבה שיווקית ברשת). בסופו של דבר, ולאחר חמישה חודשים בהם דשדשו עסקיו, חזר אלינו הלקוח לשם תיקון נזקים. אנשינו, האמונים על המלאכה של קופירייטינג, נאלצו לשכתב וברוב המקרים–לכתוב מחדש את הטקסטים שהטמיע הלקוח באתרו–טקסטים שהזיקו לו יותר משהועילו. כי קופירייטינג, ואת זאת חשוב לזכור, הוא האלף-בית בפנייה של בית עסק ללקוחותיו. קופירייטינג איכותי, השם דגש על עקרונות הכתיבה הנכונה ברשת, הוא ערובה להצלחה ולמשיכת לקוחות. פשוטו כמשמעו.