קידום אתר באינטרנט הוא עדיין תחום אפל ולא ברור לכל. כן פרסום אורגני, רק קידום ממומן בגוגל- אף אחד לא יודע את התשובות באופן נהיר וברור. אבל אם כבר החלטת לקדם את האתר שלך, רצוי שתבין מה גוגל רואה, את מה ניתן לקדם, ומהם הכללים הנבונים לעשות זאת, גם באופן עצמאי וללא צורך בתשלום. לפיכך כתבנו את כללי היסוד לכתיבת מאמרים בעלי תוכן שיווקי, שהם כלי עזר נהדר וזמין לכל קידום כשלעצמו.
כתיבת מאמרים בעלי תוכן מקצועי הם חלק בלתי מעורער בעבודת קידום אתרים ועשויה לייעל ולמנף את האתר והעסק שלך. מטרת כתיבת המאמר בדרך כלל היא להעלות את הסיכוי להגיע למקומות הראשונים בחיפוש במנוע גוגל, וזאת באמצעות שימוש במילות מפתח, על ידי היפר לינק המפנה לכתובת האתר. פרסום מאמרים בחינם נקשר כאמור עם קידום אתרים באופן אורגני, דהיינו טבעי, ונוסף לשורה ארוכה של אפשרויות קידום מעין אלו, כגון החלפת קישורים וכיוצא בזה. בנוסף, ישנם אתרים רבים הנותנים במה ומאפשרים פרסום מאמרים בחינם בכל תחום, ולפי אמות מידה קבועות, ובתנאי שהקפדתם על עריכה לשונית, על תוכן ענייני ולא פרסומי, הנושא את שם האתר או נותן השירות באופן מופגן. שימת לב על הפרטים הקטנים ובחירת כותרת המנבאת את העתיד לקרוא, תפנה ליותר קוראים, ובכלל זה למנוע החיפוש של גוגל. חשוב להקפיד על עדכון של עד 3 מילות מפתח לכל מאמר, אלא אם צוין אחרת בהנחיות המערכת, או מנהלי האתר. אף על פי כן, לא כל בעל מקצוע ובעל אתר יכול להרשות לעצמו לכתוב מאמרים ולדאוג להפצתם ברשת, ולכן מומלץ ורצוי לפנות לחברה המתמחה בכתיבת מאמרים או מקדמי אתרים מקצועיים, על מנת להרים את האתר אל העמוד הראשון בגוגל.