תהליך שיווקי מנצח הנו מהלך סינרגטי שראשיתו בתכנון שיווקי, ארגוני, המשכו בהתאמת והטמעת התוכנית בארגונו של הלקוח על ידי ביצוע מהלכים ארגונים ועיקרו ביישום תמהיל נכון של שירותי השיווק באמצעות מומחים בתחום. בשלב התכנון השיווקי-עסקי נבחנים עם הלקוח צרכיו ומטרותיו העסקיים, המובנים לכדי תוכנית המגדירה אסטרטגית שיווק ומתאימה לה שילוב סינרגטי של מהלכי שיווק ליצירת מסת השיווק הקריטית ללקוח. לתוכנית יעדים ומטרות, דרכי עדכון, משוב ובקרה. הטמעה וישום תהליך השיווק בארגון יעשה לפי תוכנית העבודה השיווקית תוך ביצוע לפי הצורך של מהלכים ארגוניים הבאים להתאים את חברתו של הלקוח למהלך העבודה השיווקי החדש. תפעול השיווק בחלקו או כולו יעשה במתכונת Outsourcing, משמעות הדבר שחברת ייעוץ חיצונית תהווה את הגוף המאחד את מחלקת השיווק עם משרד השיווק והפרסום האישי של העסק ודואג לכל עניני השיווק מ- א' ועד ת'. כל חברה לייעוץ שיווקי מחוייבת למתן שירות מקצועי, איכותי, יצירתי, מהיר ויעיל בליווי אישי צמוד ליצירת מענה שיווקי כולל ורווחי ללקוח על פי תקציב השיווק, לוח הזמנים והיעדים שנקבעו בתוכנית.הפניית השיווק ל- Outsourcing טומן בחובו יתרונות עסקיים בולטים:חיסכון - בהפחתת עלויות השיווק הקבועות והמשתנות לכדי העלויות ההכרחיות והריאליות הנדרשות להשגת יעדי מכירה ושיווק של הלקוח. מקצועיות - תכנון ותפעול השיווק נעשה בעבודת צוות סינרגטית בידי מומחי שיווק, כאשר עימם ובראשם מנהל שיווק לקוחות העומד לרשותך הלקוח לתאום, ניהול ותפעול.התייעלות - וקידום עסקי במתן האפשרות לאנשי ארגונך להתמקד בתחום התמחותם.שילוב ושיתוף הנוצר בין אנשים מהשורה הראשונה בייעוץ ותפעול השיווק לבין אנשי חברת הלקוח מהווה גורם ראשון בחשיבותו ליצירת הסינרגיה ועוד הדרושה למיקסום יעדי המכירה והצמיחה בחברתך.