מהעובדות בשטח קשה להתעלם-יותר ויותר אתרי אינטרנט בארץ ובעולם מטמיעים תוכן שיווקי, כאסטרטגיה כמעט בטוחה למשיכת גולשים. כי תוכן שיווקי פועל כמו מגנט-אם הוא נכתב כהלכה, על-ידי מומחים בתחום, הוא יקפיץ את מיקומו של אתרכם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, ובכך יביא לנהירה בלתי פוסקת של גולשים. כמה פשוט–ככה יעיל. בין המומחים לכתיבה ולהטמעה של תוכן שיווקי לא שוררת תמימות דעים לגבי אופי הכתיבה וההטמעה של הטקסטים הנכתבים באתרי האינטרנט לקידום אך על העקרונות הבסיסיים, שמנחים את המומחים בתחום, קשה להתווכח.
אחד העקרונות החשובים בעת כתיבת תוכן שיווקי נוגע לאיכות התוכן הנכתב. אפילו מקדמי האתרים האיכותיים והמובילים ביותר לא יוכלו לכתוב תוכן שיווקי לאתר בלי להכיר את תחום עיסוקו בצורה אידיאלית. פעמים רבות אנו נתקלים באתרי אינטרנט בהם הוטמע תוכן שיווקי שהוא נכון מאוד מבחינה טכנית (בחירת מילות המפתח, צפיפותן, שילוב קישורים ועוד), אך הטקסטים עצמם מנוסחים בצורה לא מזמינה, לא שיווקית והמעידה על העדר ידע והיכרות מעמיקה עם אופי האתר. לכן בבואנו לכתוב תוכן שיווקי עלינו להקפיד, מלבד על העקרונות הטכניים, גם על עקרונות בסיסיים של כתיבה שיווקית, אטרקטיבית, שמבוססת על ידע קודם ומטרתה, בראש ובראשונה, לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי באיכות ובאטרקטיוויות המוצר.
מכאן והלאה-השמים הם הגבול. במידה וכותבי תוכן שיווקי ישכילו להטמיעו בצורה נינוחה, נעימה לקריאה ומקצועית, בלי להתפשר על האינפורמטיביות והאטרקטיוויות של הטקסט-הפופולאריות והאפקטיביות של האתר שלכם עשויה להרקיע שחקים ולמשוך המוני לקוחות חדשים. כי מטרתו העיקרית של תוכן שיווקי היא לחשוף את אתר האינטרנט שלכם ליותר ויותר לקוחות חדשים וכתיבה נבונה, מקצועית ומבוססת ידע קודם, תסייע לכם להשיג את המטרה הזו.
אם גם אתם רוצים לכתוב תוכן שיווקי לאתרכם, עליכם לגייס לכתיבה את כל כישורי הקופירייטינג שלכם, זאת במקביל לכישורי ניסוח-וכמובן, ידע קודם ומקצועי בנוגע לרמת הצפיפות הנדרשת של מילות המפתח ואופי הטמעתן האפקטיבי ביותר. תוכן שיווקי הוא כלי בטוח ויעיל מאוד להגברת החשיפה של אתרכם ולמשיכת גולשים פוטנציאלים- נצלו אותו!