חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאופנת הרוק ליו-טיוב...

מאת: צבי סתיושיווק ואסטרטגיה05/05/20091146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדהים איך העולם שלנו הופך עצמו כל כמה שנים ומשתמש באותם עקרונות בכדי להגשים נושאים שונים ומגוונים. קחו לדוגמא את נושא תקליט הווניל- בשנות השמונים עם יציאת הקסטה לאוויר העולם, הופסק ייצור הפטיפונים ותעשיית התקליטים נכחדה. האמנם? כיום, ניתן לראות יותר ויותר אנשים המחפשים בחנויות יד שנייה אחר תקליטי שמע ישנים באיכות טובה. לא כי אלו העותקים היחידים שנשארו מזמר עלום שם, אלה, כי לפעמים, מה לעשות, האיכות מוכתבת על ידיי צוו האופנה. כך קרה גם במקרה של הדפסת חולצות. בשנות השישים העלו הביטניקים אשר חיפשו דרך לייחד עצמם רעיון, והחלו משתמשים בשיטות שונות על מנת ליצור חולצות בעלות מאפייני הדפסה ססגוניים. שיטות פרימיטיביות אלו הלכו והשתכללו עם השנים והפכו לאומנות של ממש בעיקר בעידן הרוק הכבד. הדפסת חולצות הפכה לאומנות של ממש ואין אמא אחת בישראל של שנות השמונים שלא הייתה פוקדת לפחות פעמיים בחודש את חנות הבגדים בכדי להדפיס לילדיה חולצה של הלהקה האהובה עליהם ביותר. עם השנים, הלכה ודעכה אופנה זאת ושיטת הדפסת חולצות הלכה ונעשתה פחות רלוונטית עבור רבים. אך באופנה כמו באופנה, מה שהולך מן העולם, סביר שיחזור אליו בעתיד...

לא להמציא את הגלגל...

אין כל צורך להמציא את אופנת הבגדים המודפסים מחדש אלא רק לרתום אותה לצרכים מעשיים של ממש. הדפסת חולצות הפכה עם השנים מבלי ששמנו לב לנחלתם של חיילים המסיימים קורסים, או לחלק בלתי נפרד מתלבושות בית הספר. אם נשאל עצמנו מדוע יש לקבוצות כה גדולות את הצורך להדפיס חולצות שייחדו אותם כקבוצה גם כאשר הם מתנהלים בנפרד, נגיע בדיוק לתשובה שתסייע לעסק שלנו לפרוץ קדימה. מבחינה פסיכולוגית הריי שמדובר באפקט העדר, הרצון להשתייך לקבוצה מנצחת הששה להדפיס את המאפיינים שלה על אמצעי תצוגה ולהפיצו לראווה לכל המעוניין. כך, אם ניישם זאת על החברה שלנו הלכה למעשה, עשויה שיטת הדפסת חולצות עם לוגו החברה או קוריוז המאפיין את החברה, למשוך תשומת לב ולגרום לאזכור שם החברה מספר רב יותר של פעמים בציבור בה היא לא מוכרת.

השיטות המנצחות של הדפסת חולצות...

ישנן מספר רב של שיטות בהן ניתן להשיג חשיפה מרבית לשם של חברה, אחת השיטות כפי שצוין במאמר זה היא הדפסת חולצות וחלוקתן לעובדים. אך ארגונים המשתמשים בשיטה זו, יכול שיעשו בחוכמה רבה יותר אם ישכילו לחלק חולצה מודפסת גם ללקוחות המבצעים קנייה חוזרת בעסק, לילדים של עובדים ואפילו מתן חסות על קבוצות ספורט להן אוהדים רבים יחסית. כי בייננו, עלויות של הדפסת חולצות הן כל כך נמוכות בהשוואה לאפקט שביכולתן ליצור...

 



תגיות המאמר: הדפסת חולצות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131295 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121116 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121203 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121068 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121226 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121471 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121551 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152607 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142948 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148592 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132619 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132218 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132210 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica