עסקים קטנים לרוב רוצים לגדול, להיות בתהליך של צמיחה, להתפתח ולהפוך לעסקים גדולים ומצליחים, על מנת לעשות זאת עליהם להתנהג כעסקים גדולים כדי שכך יראו אותם הלקוחות והמתחרים שלהם. אחת הדרכים שעסקים קטנים מתנהגים כעסקים גדולים היא על ידי דיוור והפצה. יש שני סוגים של דיוור והפצה, האחת היא שלחויות של מסמכים, חבילות או דברים אחרים אל הלקוחות והשותפים העסקיים איתם הם עובדים והדרך השנייה היא פרסום על ידי דיוור והפצה.
דיוור והפצה - שליחויות
בכל מקרה של העברת מסמך או כל דבר אחר שצריך להגיע במהירות ללקוח למטרת חתימה או למשרד אחר על העסקים הקטנים להשתמש בחברת שליחויות.
ישנן חברות שליחויות רבות בארץ שיודעות את עבודתן ושולחות את המכתב, החבילה או המוצר אל הלקוח במהירות. העסקים הקטנים שיכולים לשלוח את המזכירה או כל אדם אחר למטרת המשלוח ולחסוך בכך כסף ישלחו בכל זאת דרך חברת שליחויות. המשלוח שמגיע עם חברת שליחויות מעיד על המקום השולח שהוא מכובד, רציני וגדול.
מחירי המשלוחים אינם גבוהים במיוחד, לשליחת חבילות בתוך העיר או איזור העיר המחיר הוא 20-45 ₪ תלוי בגודל החבילה ובדחיפות המשלוח, לחבילות הנשלחות מחוץ לעיר המחיר הוא 40 ₪ ומעלה.
העבודה עם חברת שליחויות לעסקים קטנים היא נוחה מאוד וחוסכת זמן רב לבעלי ועובדי החברה במסירה ובקבלת מכתבים וחבילות.
דיוור והפצה - פרסום ושיווק
על מנת שעסק יוכל לגדול ולצמוח יש צורך בפרסום. אחת הדרכים לפרסום היא דיוור והפצה. ישנן שני דרכים לפרסום בדרך זו, האחת היא בדואר והשנייה היא בדואר האלקטרוני.
פרסום בדואר נעשה בדרך כלל על ידי פליירים, הבעיה היא שאנשים מקבלים מדי יום מודעות פרסום בדואר ועוד לפני שהם מסתכלים מה כתוב הם זורקים את הפלייר. לכן, על הפלייר שלכם להיות מיועד אישית ללקוח. אספו רשימת תפוצה מפולחת של הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים והפיצו להם את המידע על העסק, כמו מבצעים שונים, התחדשות המקום ועוד. סגרו את הפלייר או עלון המידע במעטפה והפיצו אותו או באמצעות שליח מחברת שליחויות או בדואר ישראל.
דרך נוספת וזולה יותר היא דרך הדואר האלקטרוני. אספו את כתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות שלכם ובקשו מהם לכתוב מיילים של חברים בתמורה לשי קטן והתחילו להפיץ את המידע הפרסומי בדואר האלקטרוני.
שיווק בדיוור אלקטרוני זוהי שיטת שיווק חכמה שמיועדת למשוך את תשומת לב הגולשים, המסרים נשלחים לדואר האלקטרוני של הלקוחות מדי תקופה קבועה. הדיוור האלקטרוני יכול לייצר אמון בלקוח הפוטנציאלי או הקיים במוצר ובעסק. כמו כן, בעזרת הדואר האלקטרוני ניתן לשמר לקוחות קיימים ועל ידי כך גם לייצר לקוחות חדשים. הדיוור האלקטרוני הוא דרך תקשורת מצוינת עם הלקוח, ניתן להפיץ דרכו הטבות והצעות מיוחדות של עסק ומסרים אישיים לכבוד ימי הולדת.
המאמר מוגש על ידי מדריך חברות שליחויות הגדול בישראל, בו תוכלו למצוא אינדקס של חברות שליחויות, דיוור והפצה המובילות בישראל, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד.