המאמר היום הולך "לאכזב" אותך בגדול, אני הולך לספק בעבורך את האפשרות לדעת מהו הסוד הגדול שחסר לך בכדי להגיע לשלב הבא בעסקיך.
אני אוהב ללכת לאירועים הגדולים שאנו עורכים בחברה בה אני פעיל, באירועים אלו אני יוצא אל העולם האמיתי, ולפתע כל התמונות של המצליחנים בתחום, הסרטונים והמאמרים שאנשים אלו כותבים, מתחברים לפרצוף אמיתי.
באירועים הללו, ניגשים אליי מפיצים רבים, "דוחקים" אותי לפינה חשוכה ושואלים אותי, " תגיד אסף מהו הסוד שלך, אותו סוד שאתה לא משתף אף אחד אחר בו, מהו הסוד שגורם לך להצליח בתחום ? "
והם מוסיפים בקריצה קלה, "זה בסדר, זה ישאר ביני לבינך, אני מבטיח לא לחשוף את זה בפני אף אחד אחר".
ניסיונות השכנוע האלה, מכניעים אותי תמיד, כי אני יודע שסוד ההצלחה הוא לא לשמור את ההצלחה שלך בסוד.
אז רגע לפני שאני משתף גם אותך בסוד הגדול, עליי להזהיר אותך.
מה שאתה הולך לגלות כרגע הכרחי להצלחה שלך .
כל מצליחן בעולם העסקי גילה אותו, כל מצליחן יודע שהסוד הגדול אינו סקסי במיוחד, ואינו נוסחת קסם שתגרום לך להתעשר בהינף יד. ( הזהרתי אותך מראש...). אני יודע את זה כי גם אני חיפשתי שנים רבות את נוסחת הקסם.
ובכן הסוד הגדול הוא : שאין סוד שיגרום לעסק שלך הצלחה במהירות האור...
אמרתי לך שתתאכזב, אך למה אני מתכוון כשאני אומר שאין סוד. ובכן, האמת היא שבכדי להצליח בגדול עליך לעבוד יותר קשה, ללמוד יותר זמן, להיכשל יותר פעמים, לעבור יותר אתגרים ולהחזיק יותר זמן מכל אחד אחר במערכת.
לעיתים כשאנו בוחנים הצלחה נראה לנו כי היא הגיעה בלילה, מבחוץ דברים תמיד נראים פשוטים יותר. אנו נוטים להתעלם מן המסע אותו עובר אדם בכדי להגיע לפסגה, אנו רואים רק את קצה הקרחון, רק את התוצאה הסופית אליה אנו נמשכים.
זהו ההבדל בין מצליחן לבין מפסידן, כשאנשים עסוקים בלמצוא נוסחת פלא, המצליחנים עובדים.
בכדי לרכוש את הידע והתוצאות אליהן הגעתי, עבדתי שעות, ימים ושנים רבות של ניסיון בתחום בו אני עוסק כיום.
כשאנשים עסוקים בלמצוא את הסוד אני עובד שנים עשר שעות ביום, אני מוציא כסף על קורסים בכדי לרכוש ידע חדש, אני חוקר ומתנסה בשיטות שיווק אותן למדתי בקורסים ובעזרתם מגיע לתוצאות פנומנאליות.
זה ההבדל בין מחפשי הזדמנויות למינהן, כאלה שעוברים מחברה לחברה בכל מספר חודשים, לבין אלה שפשוט מתמידים, ממשיכים לעבוד ומייצרים תוצאות לאורך זמן...
חברות חדשות, הזדמנויות של פעם בחיים אפשר למצוא בתעשיית השיווק הרשתי כמו חול בשפת הים, ההצלחה אינה טמונה בחברה, תוכנית תגמול, או השקה של חברה כזו או אחרת, ההצלחה היא אתה ידידי.
ביום שבו תבין כי אתה הוא המוצר של החברה ולא המיץ, תוסף התזונה או שירות כזה או אחר שאתה משווק, תוכל להתפנות ולבנות את העסק שלך ביעילות.
בכדי להתחיל בתהליך, ולקבל בחינם את הספר שכתבתי על הנושא, אתה מוזמן לבקר כאן
http://www.asafmmm..com