מתחם החשמונאים עמוס בחנויות אופניים. המשוטטים והמחפשים אופניים נחשפים לאינפורמציה על דגמי האופניים רק לאחר שהם נכנסים לחנויות וע"י אנשי המכירות.
דוגמה לשימוש במתקני תצוגה: אפשר להעמיד מסכים בחלונות הראווה שמציגים מבצעים על האופניים בחנות. למשל סיכום תוצאות מבחנים של דגמי האופניים, מחירים אטרקטיביים לדגמים רלוונטיים וכיו'. בתוך החנות ניתן להעמיד עמדה שמציגה את מבחני האופניים והציוד כך שלחפרנים הכבדים תהיה האופציה להגיע להחלטה עוד בחנות, ומי שצריך ללכת הביתה לחשוב יוכל להוציא תדפיס
.
גם פה מסכים שיציגו תכנים וביצועים של הדגמים הרלוונטיים למשל באיזור של אופני טרק יפיעו תכנים של אופני טרק ובאיזור שבו מוצגים אופני גארי פישר יוצגו התכנים הרלוונטיים לגארי פישר.
עמדה שתקדם את אופני הדגל או האופניים האטרקטיביות ביותר בחנות יכולה לעזור ב"דחיפה" של מוצרים ספציפיים. העמדה תהיה ייעודית ותציג את האופניים בפועל ותריץ פרסומים ואינפורמציה על גבי מסך שיוצב.
חשיבותם של מתקני התצוגה – כל בעל עסק רוצה שכאשר לקוח יכנס למרחב העסקי שלו הוא ירגיש נוח לרכוש מהמוצרים שהוא מציע. מיתוג העסק חשוב עם כך לא רק כדרך של הלקוח לזהות את העסק אלה גם ככלי לגרום ללקוח לקנות דווקא בעסק שלך.
לסיכום:
1. הלקוחות יקבלו אינפורמציה לגבי האופניים עוד לפני שדיברו עם איש
המכירות.
2. לקוחות "חפרנים" יקבלו את האינפורמציה הטכנית החשובה להם.
3. זמן ההמתנה של הלקוח החנות הופך לזמן מכירתי בו הוא מקבל
מידע חשוב.
טל כדורי מנכ"ל - קסאי מתקני תצוגה ומסחור חזותי
לח"י 11, בני ברק51200
טלפון: 5788288 03
פקס: 5788244 03
www.xi-md.com
עוד דוגמאות של מתקני תצוגה באתר שלנו