מתקני תצוגה באתר המכירה והשרות:
זה הפך להיות כמעט אוטומאטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי שלו ע"י שימוש במתקני תצוגה ופרסום באתר. נכון כולנו מכירים את המשמעויות של מיתוג העסק אבל תמיד טוב להיזכר במנטרות שעוזרות לנו:
אז הנה המנטרות שצריך לזכור לגבי מתקני תצוגה
1. עיצוב נכון של מתקני התצוגה מאפשר לך להשפיע על החלטת הקנייה של הלקוח שלך.
2. הלקוח מקבל מידע טכני שיווקי (או כל מידע אחר) בעזרת מתקני התצוגה. הלקוח תמיד ירצה לקבל מידע לפני שהוא מחליט לרכוש את המוצרים שלך.
3. אתה חוסך זמן (וכסף) בכך שאנשי המכירות שלך אינם צריכים להעביר את אותו מידע שוב ושוב. הלקוחות מקבלים את המידע ע"י מתקני התצוגה שבאתר המכירה-שרות שלך.
4. מומחי השיווק הטובים בעולם (כגון גי אברהם) טוענים כי "להיות שונה זה חשוב מלהיות הכי טוב". בעזרת עיצוב ייחודי של מתקני התצוגה שלך תוכל להיות שונה להבדיל את עצמך מהתחרות שלך.
5. כדי שהלקוח שלך ירכוש אתה חייב ליצור עבורו חווית רכישה נעימה ומהנה! כשהלקוח מרגיש שכיף להיות באולם התצוגה שלך הוא גם ירגיש נוח לרכוש ממך.
6. בעזרת מתקני תצוגה איש המכירות יוכל להתחיל את השיחה עם הלקוח מנקודת התחלה מכירתית, והוא ירגיש נוח לספר על מה שמוצג בפני הלקוח.
7. אביזרי התצוגה הם המגע הראשון של הלקוח עם העסק שלך עוד לפני שהתחלתם בדו שיח, זה תחילת הקשר ועליך לדאוג שהקשר יתחיל בצורה חיובית תוך בהבנה הדדית.
8. בעזרת שימוש נכון באביזרי תצוגה הלקוחות שלך יקבלו הרגשה של יוקרה אמינות (או כל מסר אחר) כאשר הם במרחב העסקי שלך.