בניית אתרים באינטרנט
בנייתאתרים באינטרנט זה אחד הענפים הרווחיים ביותר שיש היום באינטרנט. חברותרבות מתפרנסות מבניית אתרים באינטרנט, אך לא כולם עושים את העבודה כמושצריך. איך בדיוק עובדות חברות העוסקות בבניית אתרים, איך גורמים לאנשיםליהנות מהאתרים שנבנו עבורם?
דברראשון שצריך לדעת על תחום בניית אתרים כמו חנות וירטואלית, זה שהתחום הזה הוא אחד המשתניםהמהירים ביותר בעולם. אתרים שנבנו לפי מיטב באופנה רק לפני שנתיים, נראיםהיום ישנים ומכוערים. רק בשביל להבין על מה מדובר, תרשמו באינטרנט משרדפרסום ותעברו על המשרדים הגדולים, תעיפו מבט באתרים שלהם ואז נמשיך לדבר עלבניית אתרים.
לאחרשראיתם את האתרים הלא ממש מוצלחים הנמצאים בקטגוריית חיפוש הזו, אתםיכולים בוודאי להבין עד כמה דינמי הוא ענף בניית בניית אתרים כיום, זה לאשהאתרים הללו הם לא יפים. הם היו מאוד יפים וחדשניים בזמנם. פשוט באופנה שלבניית אתרים משתנה כל כך מהר עד שלא ניתן לעקוב אחרי השינויים.
סוגי אתרים קיימים:
בניית אתרים מתחלקת לשני חלקים עיקריים-
א.אתרי תדמית- אתרים שבאים להציג את החברה שלכם באור מסוים, לפי רצונכם.האתר לא כולל פונקציות מסובכות מדי, אלא היהפך הוא קליל פשוט וקטן. הוא רקבא להציג את החברה והצוות שלה. אין פה שום צורך בדברים מתוחכמים מדי.
ב.אתרי מסחר- פה כבר מדובר באתרים יותר מתוחכמים, הכוללים המון אפשרויותנוספות, כמו לקנות מוצרים באתר עצמו, לשלוח דוחות אוטומטיים, דיוור אוטומטיואפשרויות רבות אחרות.
שיטת בניית אתרים באינטרנט כוללת בתוכה שני סוגים: בניית אתרים דינמיםלעומת סטטים. אתר דינמי משתנה בהתאם ומאפשר ליצור תנועה [דינמיקה] בתוכו:המלצות, מאמרים, כתבות, סקרים, חידושים, טורים, רשימות אירועים וכל מידערלוונטי אותו ניתן לשנות ולעדכן. האתר הסטטי לעומת זאת הוא בדרך כלל אינומשתנה ונשאר קבוע לצורך תדמית החברה: דף הבית, פרופיל, צור הקשר וכדומה.ועדיין, קיימת אפשרות לשלב בין שתי השיטות: כלומר לבנות בצורה סטטית,ולהפעיל מדור מבצעים וחדשות אשר יתעדכן באופן שוטף. חשוב לציין שגוגל רואהבעין יפה אתרים דינמיים, מהסיבה הפשוטה שהגולשים מחפשים תכנים רלוונטייםומעודכנים. הדינמיות יכולה להוביל לשיתופי פעולה בין האתרים השונים ובכךלהגדיל את רשימת הממליצים שלכם על ידי קישורים שיופנו לאתרכם.